2017年4月19日星期三

紅椰樹 @ 官塘 ( 19-APR-2017 )

香茅雞翼冬蔭公檬粉 ($55) - 佢哋用越南檬   係幼身嘅   所以初初以為佢比錯咗米粉   哈哈   估唔到個冬蔭公湯都辣呀   得個辣字囉



特色牛腩配椰漿飯套餐 ($65) - 牛腩好"林   都幾好味   不過份量太少啦   Sambal 醬又係勁少   衰過唔比




蘆薈特飲 (+$7) - 蘆薈 + 糖漿 + 水 = 特飲也




( 19-APR-2017  WED )

里奧大人話尋晚發咗個夢   好真實呀   佢話夢見我叫佢起身   以為我好好人啦   點知之後話如果遲幾分鐘仲唔起身   再霸住間房   就要罰錢喎   黐根   真係連發個夢   我都係要衰過人   哈哈 ~

今朝里奧大人 10 點要去機場博覽會見客   所以又可以陪我食早餐呢 ~





菇場忙下停下   係咁行來行去   有啲攰   哈哈 ~

Lunch Time 諗住瞓陣   又瞓唔到   到想瞓嘅時候已經 1 點 15 分   咁唔駛瞓 lu   咁就食個包啦   今朝特登買定個吞拿魚包㗎   唔駛又要去買嘢食呢 ~

仍然忙下停下   咁都好   唔係驚瞓着   哈哈 ~   

里奧大人喺灣仔見客   5 點半左右都到官塘   所以我放工都即走呢 ~

行咗陣官塘廣場   之後再去東廣場睇下有咩嘢食   見到紅椰樹有椰漿飯   所以就試下喇 ~

食完就番屋企   抖多陣就拎埋啲嘢去姑奶屋企 lu ~

睇多陣電視   差唔多 10 點先沖涼   沖完涼   吹埋個頭都 10 點半   今日好攰呀   所以都即刻瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言