2017年4月29日星期六

粟米蛋花湯 ( 29-APR-2017 )




( 29-APR-2017  SAT )

今朝約咗家姐食早餐   勁開心呢 ~




食下傾下又到 8 點 45 分   係時候要番工 lu ~

番到菇場都係眼晾晾   完全唔知自己做緊咩   哈哈 ~

放工即番屋企   今日本來同里奧大人屋企人拜山同食自助餐   但最後我都無去啦   個人仲係飄飄浮浮咁 ~

咁我番到屋企即食抗生素   因為喉嚨仲好痛   食完無耐   勁想嘔呀   可能空肚食藥 ~

平時睇呢個醫生   我多數係每月一到先睇   咁好少食佢啲藥   因為我主要係瞓覺   但今次喉嚨痛   咁當然要食佢啲藥啦   點知里奧大人話做咩食佢啲藥   明知佢啲藥咁勁   我就慶啦   話喉嚨痛到死   梗係要食藥啦   唔係睇佢做咩 ?!

之後里奧大人又話我咀唇都白哂   佢話唔去拜山喇   之後話我負累佢   又負累到姑奶要自己去拜山   我好嬲咁話: 你走啦   我唔想負累你呀 ~

佢又想去又唔去咁   我話我瞓覺就 OK 啦   唔想負累你呀 ~

佢食完 Lunch 又買咗 2 個包比我   懶好咁   之後又問我點   我話無嘢   係咁 ~

4 點打完 5 點又打嚟   咁驚我有事就咪去啦   煩 ~

瞓醒咗又同冰姑傾下偈   傾咗個幾鐘   之後有啲餓   咁煮粟米湯啦   夠簡單 ~

抖多陣都已經 7 點幾   係時候沖涼喇   因為越遲就越唔想沖涼㗎   想瞓覺多啲囉 ~    

里奧大人 9 點幾打嚟   不過我無聽囉   原來佢 7 點半又打過嚟   不過我沖緊涼唔知   成日係咁打嚟   想好好地瞓都唔得   咁擔心就唔好出去啦 ~

佢番到嚟第一句問我有無嘢 ?!   我話無   心諗   有事就唔喺度啦 ~

10 點幾都瞓喇   真係好鬼攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言