2017年4月8日星期六

漢陽樓韓國料理 @ 將軍澳 ( 8-APR-2017 )

壽司 / 生果 / 甜品



沙律 / 涼粉



鴨胸前面係蜜瓜西米露 



除咗豬腳薑   其他真係無咩興趣  



豬腳薑隔離唔知係咩來   但賣相幾吸引   不過最後都係無食到呢  



左上角唔知係咪糖水   左下角就唔知係咩   好似凍咗嘅湯咁



唔太多選擇嘅肉類     



我主攻黑椒牛仔骨



魚同蝦無夾呀   



見到酸青瓜就勁想食   哈哈   



炸物   無咩興趣   里奧大人就夾咗 1 件春卷同餃子



飲咗 C&C 飲品   其他係康師傅   啤酒就要自己比錢的    



里奧大人只係 "北" 士多啤梨味   佢話因為易 "北"   但其實一睇就知邊樣好味道啦   哈哈



牛肉 / 牛仔骨



雞翼 / 豬扒 / 腎  



原味 (即係無味   哈哈哈哈)   但最緊要無羶味囉   



我次次拎嘅牛仔骨   都係拎少肉多骨嘅   蝕水   哈哈   但我只係鍾意食骨連肉嗰 Part 囉   有條筋咁呢 



里奧大人又燒下豬肉   成日心急   見佢有件吐出來係紅色   根本未熟   佢話厚肉喎   我咪話所以叫你要燒耐啲囉   佢就話好快熟   啱啱熟最好   鬼唔知咩   你控制到咁啱火侯先得㗎



豬肉都唔錯   我食完先記得   原來無咩點影相   不過其實我都只係食牛肉同牛仔骨   無理由碟碟都影同一樣嘢嘛   哈哈       



家姐拎咗龍蝦丸同腸仔   我話打邊爐嗎 ?!



繼續燒



我好鍾意食腐皮壽司   但佢哋成日話我同食白飯無分別喎   哈哈



印尼蝦片真係好鬼正   辣辣哋好味道  



酸青瓜 / 大豆芽 / 無骨鳳爪 - 我覺得酸瓜唔夠酸   但家姐就話好酸   鳳爪就無味囉   



再 Encore 酸青瓜同大豆芽   里奧大人唔食大豆芽   其實我以前都唔鍾意食   但次次食韓燒   我又好鍾意食喎   



杞子桂花糕 / 楊枝金露糕 - 一般啦   



里奧大人夾嘅啫喱糖   佢話唔好食喎   



豬腳薑 - 得個甜字   如果酸啲就好啦   



我同家姐就一定唔會食士多啤梨味囉   呵呵   咁我同里奧大人 Share 食   之後佢話食完好凍   要出去行下



( 8-APR-2017  SAT )

今朝瞓到 10 點幾就起身喇   其實我 8 點幾都醒咗   咁里奧大人又未起身   我又繼續瞓啦   下次都係唔瞓喇   咁樣瞓好似仲攰咁   哈哈 ~





食完早餐就番屋企   天氣麻麻哋咁   所以諗住喺屋企抖下   不過頭先里奧大人一起身就好緊張話出旺角去整電話   初初我諗住平日放工去整㗎   佢話 4 月好忙嘛   估唔到佢又陪我 ~

Back-up 哂所有資料都差唔多 1 點幾   係時候出發喇 ~

里奧大人話食埋嘢先去整電話   見到 Jolibee 想試下   不過唔係咁好食囉   哈哈 ~





我幫里奧大人去拎雜誌   叫佢幫我去 LG 拎定飛   咁去到都 2 點 45 分   我張飛係 124   但當時叫到 78 喇   期望一個鐘搞掂啦   點知等到 4 點 50 分先到我呀   鬼咩   Counter 係多   但職員少呢   得個 4 個人 ~

搞掂就去花園街行下   里奧大人無啦啦又話食椰撻   我話我唔食㗎   唔好預我 ~

諗住搭 98C   點知 Full 哂   咁即轉地鐵喇   仲有位坐添   感恩感恩 ~

去到新地城都 6 點幾   咁 Book 咗 7 點半   所以都周圍行陣 ~

7 點半去漢陽樓   感恩有卡位坐呀   仲對正個拎嘢食位置   唔駛行咁遠   同埋知道佢 Refill 就行去拎   爽 ~   

家姐 7 點 45 分到   好在之前燒定啲嘢咋   佢一嚟到就可以熱辣辣有得食 ~

好似好耐無同家姐食晚飯咁   今晚姐夫約舊同事食飯   咁家姐第一時間約我   仲話請我食飯   不過我話呢日 Off   應該唔會咁早食   不過佢都要番工   所以約 7 點半就最好呢 ~

食下傾下   真係唔覺又兩個鐘   係時候走喇 ~   

同家姐去百佳   里奧大人就自己周圍行   買完就再 Join 埋一齊走   家姐車我哋番屋企   咁我又順便比埋啲嘢比佢   唔駛我成日心掛掛 ~

沖埋涼就休息喇   11 點幾都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 二打六笠..以前任食韓燒
    我又係喉住d薑醋架..哈哈! 有間整得好好食
    不過依家開得太多正宗韓燒店~果間執左lu
    以前阿喂食牛又係狂食牛仔骨~你2個真係似到呢
    小奧好恐怖呀~豬肉未坐熟好易腸胃炎架
    係咪佢個肚習慣ed..好似無咩事咁既(哈哈)
    雪糕我又係唔會揀士多啤梨味~成日覺得好似藥水味咁
    依排真係少見你同家姐食飯~去佢home都少喎
    不過生活各有各忙都難就時間~復活節原本家庭聚會
    都約左成個幾月~最終家姐腸胃炎黎唔到
    爸爸叫我都唔好入去架~媽咪話佢囉..家姐唔得閒
    做咩叫我地唔好入? 最終都入左去..仲幫佢整左好多野
    爸爸唔知幾開心~媽咪即刻串佢..個女返黎幫你解決晒D問題啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 一味笠 笠到好攰呀~~~~~~~~
      係啦 薑醋唔係度度有得食嘛 所以見到實要食 woo~
      依家真係好多韓燒店 但間間都有個漢字咁 好易記錯 ~
      我由細到大都好鍾意食牛仔骨架 要有骨落地 嘩哈哈哈哈~
      所以我好驚小奧喺出面食肉 熟唔熟都唔知咁
      佢可能真係受過長期訓練食凍嘢/唔熟嘅嘢 唔係無理由唔知生嘅肉係點囉?!
      士多啤梨同櫻桃味最驚 硬係有陣藥水味咁架~
      家姐依家成日開OT 星期六又開埋
      所以好少去佢屋企食飯啦 改為星期六食早餐多囉~~~~
      其實雖然話兩姐妹 但生活上真係各有各忙
      好在依家有whatsapp 可以keep住聯絡
      唔駛下下打電話 次次好邪
      好日唔打比家姐 一打果日 佢就瞓緊晏覺~~~~
      係啦 妳家姐唔舒服唔去娘家 其實唔會影響到妳地
      因為妳一心已經諗住去娘家嘛 好在mi媽開口咋~~~~
      嘩哈哈 即諗起妳果日搖距教爸爸搖距整嘢 之後妳要休息
      mi媽串得啱呀 哈哈 同埋難得假期 唔駛趕住走 可以慢慢搞好d嘢呢~






      刪除