2017年5月12日星期五

翠河餐廳 @ 官塘 ( 12-MAY-2017 )






( 12-MAY-2017  FRI )

尋晚瞓瞓下個胃又痛   都唔知係咪太耐無食嘢   之後又食埋啲珍珠   所以胃痛呢 ~

痛到想大叫   不過一定唔可以   因為一定比里奧大人鬧死   知我頭先食咗珍珠 ~

典來典去   再望下個鐘   原來已經 4 點 ~

好在起身又唔係好眼瞓喎   感恩感恩 ~

里奧大人尋晚半夜肚屙   今朝都要請病假了 ~

今朝好想食奄列呀   間唔中就好想食蛋咁呢 ~



菇場唔忙   咁就好喇 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   雖然仲咳咳哋   但真係好想食囉   今次要小辣   不過唔辣囉   所以麻麻哋好味道   等我好番   真係要再痛痛快快食一次中辣呀   哈哈 ~



好嘢   可以 Hea 等放工 ~

放工就同里奧大人直接去食嘢喇   之後佢話佢同事都肚屙 2 次   咁恐怖㗎 ~

頭先咬咗片檸檬   諗住消滯   點知之後個胃開始痛   慘 ~

番到屋企抖多陣就沖涼   慘爆   個胃越來越痛   忍唔住要食胃藥 ~

唉   背脊又痛埋   咁應該胃酸倒流   所以里奧大人叫我坐直好啲喎 ~

真係頂唔順喇   叫佢整個暖包比我暖住個胃   估唔到又好好多喎 ~

今晚都幾攰   所以 11 點幾都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 六六無窮笠..近排你成日胃有事
    咁你自己要留意下啦~同埋睇埋D便便有無問題
    胃痛好辛苦~過來人明白囉..所以你都唔好再食
    太難消化既食物~好好愛鍚下個胃+身體先得啦
    偷食珍珠..等我同小奧講先! 哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一拳鍋麵笠 早啦~~~~~~
      呢個月個胃真係成日痛 真係要戒食難消化嘅嘢~
      好在便便正常咋 唔係堅嚇死 哈哈~
      胃痛堅辛苦 以前間唔中痛一次都算
      依家連續咁痛法 真係唔到我唔忍口喇~~~~~~~~
      呢晚小奧去買嘢食架 呵呵 勁驚佢發現珍珠唔比我食呢~~~~

      刪除