2017年5月24日星期三

翠河餐廳 @ 官塘 ( 24-MAY-2017 )

梅菜扣肉 - 啲五花腩肉好 "鞋"   好似食緊瘦肉咁



魚香茄子煲



( 24-MAY-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   但出面落好大雨呀   睇嚟有排落了 ~

7 點半起身   唔夠 8 點出門口   點知等車等咗 20 分鐘   之後又塞車   差唔多 9 點先落車   咁就買芝腿治番菇場食算喇 ~



菇場忙下停下   大粒唔喺度   個個 Hea 住過   爽 ~

Lunch Time 出去買車仔麵   食到一半已經唔想再食   同埋飲一啖凍鴛之後   個頭即刻痛   唔知做乜鬼   唔好又病啊 ~



仍然 Hea 過   放工即番屋企 ~

好攰呀   里奧大人又唔知幾點番到嚟   咁我都唔煮喇   休息一下 ~

今晚即刻食番粒 Panadol   真係唔敢再吽到好番喇   自己攞嚟辛苦 ~

里奧大人可以 8 點幾番到屋企   咁就一齊去食嘢 lu ~

食完都即番屋企喇   之後即沖涼   食埋沙律就休息 ~

今晚都攰呀   11 點唔夠都瞓喇 ~        

2 則留言:

  1. 日日新鮮日日笠..哈哈哈哈! 星期日好呀
    我其實勁like食梅菜扣肉架~有時真係好想狠狠地食一餐
    食到好味果d真係好正~你飯堂個扣肉真係瘦左d
    衰啦..睇埋你個老車~勁肚餓啦! 要等浪埋衫先食得
    你呀你呀..又要話啦! 又唔好好照顧自己..又作病啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈 咁就個幾月喇~~~~
      係啦 梅菜扣肉真係好正 如果整得好味既話..
      上網見有d人整到入哂味咁 真係連肥膏都會食埋架我~
      飯堂嘅梅菜扣肉唔再食啦 難食~~~~~~

      咩呀 依家我唔食老車架喇 係完全唔想食佢咁 可能真係厭咗~
      事隔個幾月 我已經強化咗啦 妳唔係唔覺呀嘛?!?!

      刪除