2017年5月27日星期六

辣雞煲 @ MIMI 屋企 ( 27-MAY-2017 )

辣雞煲 (中少辣) - 今次要 1 隻雞   店舖分開 3 個盒裝   仲另外比一個湯底   其實呢鍋只係放咗 2 盒雞咋   仲有一盒要食完先再放   可想而知份量幾多呢   配菜又好多   件件都咁大件   真係唔吝惜啊   呢個雞煲勁好味   有機會又要再食呀   哈哈  



炸魚皮 - 阿喂必買㗎   因為知道我哋鍾意食呢   其實我哋來來去去都係食嗰啲   但我真係唔覺得悶   因為真係好味道   同埋可能真係好開心   食咩都好食咁呢



脆骨腩 - 依家真係必食   咁我唔知原來個魚頭係搭嘅   仲要收錢添   阿 MI 話街市係咁㗎   實會搭啲嘢   唔怪得啲人話人多咀   就講 "買魚呀 ?! 喺度搭咀 "   哈哈   但佢搭個魚頭比我就慘啦   我一定話唔要囉   唔係錢唔錢問題   而係我唔會煮家嘛   番到屋企真係會即掉   見到隻魚眼   覺得好恐怖呀  



明明阿喂話買雲吞同水餃   點知一開只見到雲吞同魚皮餃   我同阿 MI 以為比錯囉   但原來阿喂係無買到水餃呢   咁之後淥黎食啦   阿喂個樣好慘咁話啲雲吞好鹹   我初初以為得我係咁咋   好在我哋 4 個都覺得鹹



蝦卷 - 里奧大人話鍾意食   阿喂阿 MI 實記得   所以我成日同阿奧講   佢哋話鍾意食咩   你一定要記住   因為人哋真係成日記住你鍾意食咩啊   咁諗住就咁淥熟算啦   不過阿喂話唔香口   叫個老婆即刻去煎過



紅酒 - 一定唔係我飲啦   阿奧就飲啤酒   我飲西柚味汽水   今次最勁   總共飲咗 3 罐汽水   阿 MI 同家姐屋企一樣   又係成個雪櫃都係嘢飲   一開雪櫃勁開心架   雖然我都係飲嗰啲



( 27-MAY-2017  SAT )

今朝我 8 點半都起咗身   但就懶床   咁里奧大人可以瞓到 9 點半先醒呢 ~

9 點半鬧鐘響   沖埋涼就落去食早餐 ~






諗住 11 點就出門口   點知里奧大人無啦啦肚痛   所以 11 點 15 分先出到門口 ~

坐小巴去荃灣   諗住舒舒服服啦   點知架小巴好似無冷氣咁   好在我唔係着長袖咋   唔係成身汗都似   其實我初初以為佢停車熄匙等客   心諗呢個司機又幾好喎   點知原來真係壞冷氣   嗚嗚 ~

去到荃灣都 12 點   一落車即入千色店過冷河   咁啱見到 Milan 有啡色皮鞋   咁里奧大人試鞋   我就打比阿 MI 啦   之後有個黑影貼住我行咁   立一立眼見到把長頭髮係咁 Fing   我都估到係阿 MI 啦   但里奧大人話頭先已經見到 MI 㗎喇   哈哈   可能我掛住睇鞋呢 ~

之後同阿 MI 去正隆行買嘢先   買完再帶我地去荃灣廣場睇鞋   里奧大人自己試   我同阿 MI 就一齊試   勁開心呀   好有旅行 Feel 咁呀   咁之後里奧大人行埋嚟   阿 MI 即話對鞋 OK 呀   我仲以為佢試完鞋   過嚟望我哋咋   呢一刻我覺得冷落咗里奧大人咁呀   哈哈   唔怪得佢成日話我陪佢買嘢   其實係自己買嘢多啦   今次又買咗 1 對鞋   開心開心 ~   


阿 MI 有好嘢實介紹我食   今次就介紹咗烏酸梅同羅漢果柑桔   咁再買半磅夏威夷果仁比家姐   



我買咗 1 對鞋就走喇   原來已經 1 點 45 分   要食嘢喇   阿 MI 都應該好餓了   今次去金不換食泰菜呢   呢間坐得舒服呀   同埋我好鍾意啲燈光 ~

冬蔭公湯金邊粉 ($52) - 都好味啊   如果再辣啲就更好   



鹹魚帶子粉飯 ($57) - 阿 MI 一睇個餐牌   就話阿喂一定食燒鱔飯   佢真係咩都掛住阿喂先㗎   之後佢話食呢個炒飯   里奧大人最鍾意炒飯啦   呢個飯都好味道呀   又唔油



泰國凍咖啡 - 好飲呀   唔似茶餐廳咁濃   啱哂我
    


坐低無耐   阿喂都嚟埋 lu   咁快齊人   勁開心   因為太耐無見佢地喇 ~

今日我特登請假㗎   諗住同里奧大人同 MI 一齊行山   之後再 Join 埋阿喂放工一齊食下午茶   但後尾阿喂原來放 1 點   可以同我哋 Lunch   咁里奧大人即刻話唔行山喇   因為一行就起碼 4 點先行完   無時間傾計喎   同埋難得阿喂又放早   我聽完佢咁講都好開心呀   因為佢本身係好想行山家嘛 ~

咁阿喂同 MI 講話見到好多人排隊   阿 MI 問邊度 ?!   咁阿喂仍然話好多人排隊   阿 MI 再問邊度 ?!   成個過程我睇住   笑死我   我覺得阿 MI 好有耐性   哈哈   其實我都想知邊到多人排隊嘛   我同阿 MI 都以為佢係話一田呀   因為頭先阿 MI 同我講話一田好多人排隊呢   原來佢係講雞煲店 ~

之後里奧大人問阿喂唔知咩   我同阿 MI 即刻機關槍咁掃佢呀   笑死我   阿喂即做個拎住 AK47 掃射嘅動作   里奧大人就話佢尾音都未發完   我哋已經係咁掃落嚟   哈哈哈哈 ~

食完就一齊去街市買邊爐料   之後就去番千色店買鞋   咁因為里奧大人睇咗款   但未試   所以話唔好個個陪佢試鞋喎   咁要麻煩阿喂 MI 先去拎雞煲   之後再番嚟   咁唔駛嘥咗時間 ~

我就再買多 1 對鞋   因為只係二百幾蚊   算平喇   我之前睇親嗰啲要成五佰   我又唔係咁捨得買囉 ~

里奧大人終於喺 Milan 買到 1 對皮鞋   再喺 Mirabell 買咗 1 皮鞋 1 短靴   好在阿 MI 話千色店做緊 30 週年優惠   咁就可以再平啲咁   加埋買咗好似三千左右   拉上補下都係抵嘅   我成日覺得男裝嘢特別貴咁㗎 ~

之後再去買埋對防 UV 手襪   因為買滿 $1,500 有 Cash Coupon   所以夾埋哂所有嘢就一次過比錢呢 ~

我哋比錢嘅時候   阿 MI 喂都番嚟喇   個職員幫我地夾單計數   咁就可以拎盡啲優惠   最後拎咗 $50 Cash Coupon ~


防 UV 手襪 (特價 $49/對)   買黎去旅行用架   之前里奧大人成日叫我買   但我睇見人地嗰啲   好似貼住哂啲肉   我覺得好唔通風咁囉   今次親眼見到同摸到   個料好舒服   所以即買喇
 


咁睇完鞋   再去新秀麗睇背囊   咁阿喂拎住哂啲食物   雙手 Fing Fing 話究竟今日係 Shopping 定 Gathering 呀 ?!   笑死我   不過真係唔好講笑   幾次想買嘅嘢   都係喺荃灣買   仲要係做緊特價   今次無時間咋   唔係去埋新之城睇衫添呀   哈哈 ~

我次次買嘢   基本上都係里奧大人比錢   所以阿喂成日覺得我唔比錢   哈哈   但我話佢買多多嘢比我   都彌補唔到我心靈上嘅傷害呀 ~

買完就去 MI 屋企喇   去到 MI 屋企   真係拖鞋都未着就即刻拎嘢飲   但其實次次都係阿 MI 拎比我   我先記得有對私家拖喺度   哈哈 ~

我地真係好耐無去佢屋企   咁我問佢掉垃圾係邊個垃圾桶呀 ?!   佢話: 妳太耐無嚟喇   哈哈哈哈 ~

話時話   真係接近 2 個月無見   無計啦   里奧大人 4 月超級忙   阿喂又忙   我又唔舒服   所以真係個個 OK   我就即請假喇 ~

之前托阿 MI 幫我買嘅 6 包喉糖   一去到即比我



之前阿 MI 屋企 DIY 大工程   咁我哋又一齊 "參觀" 喇   哈哈   堅覺得阿 MI 好鬼勁   一手一腳油油同黐貼紙   連里奧大人都覺得阿 MI 好有心機同耐性   比着我 ?!   一定會叫里奧大人幫手做囉 ~

搞掂哂就各自各活動   男嘅入房   女嘅坐廳   哈哈 ~

阿喂同里奧大人就上網研究背囊   又睇下 4 骨褲   我覺得佢哋好似老表咁呀   一見就黐埋一齊   好多嘢傾咁呢 ~

咁我同阿 MI 又坐梳化傾密偈啦   衰喂一出嚟   就特登放輕腳步   同縮埋個膊頭咁行   但我覺得好好笑   硬係唔可以正正經經咁行   哈哈哈哈 ~

6 點半預備   7 點可以開餐   今晚唔開局喇   因為實在唔夠時間吹水呢   我又 10 點要走 ~

食完辣雞煲再打邊爐   估唔到份量啱啱好   好在聽阿 MI 講話唔好買菜   唔係又要留番佢哋聽晚食㗎喇   實在鍾意去 MI 屋企食嘢   因為佢哋唔會浪費食物   我哋食唔哂都唔駛驚呢 ~

一齊食一齊吹水   真係好鬼開心   最緊要晚餐簡單   唔係阿 MI 唔會坐定定一齊吹水囉 ~

食完就男人喺廳睇電視   我就陪 MI 洗碗   次次入廚房   我都會望下佢個玻璃兜有咩嘢食   哈   我都覺得自己超級勁 8 卦   我其實覺得去佢屋企   好似去我家姐屋企一樣   咩都拎嚟睇下   今次 MI 又比咗 2 包梳打餅我試下   嘻嘻 ~   

搞掂哂就食生果   喺 MI 屋企   把口唔係講嘢就食嘢   哈哈 ~

一路睇電視一路食生果   我同阿 MI 就坐地下   坐地下食嘢   感覺真係好正   咁當然要睇係邊個屋企啦   佢屋企地板咁乾淨   基本上我瞓喺度都唔驚呢 ~

阿 MI 切生果   原來佢一片片咁切嘅   我只會一開 4 咋 



話咁快就 10 點   我哋 Call 車走喇   依家我哋自己落樓搭車㗎   感覺仲唔似老表 ?!   哈哈 ~

番到屋企都即沖涼   之後抖多陣   11 點幾都要瞓覺 lu ~

2 則留言:

  1. 除三笠..今日好熱呀~但去冷氣地方又好凍..哈哈
    依日好開心呀~真係好耐無見咁呢~但其實只係2個月
    依日你地勁巨豐收啦~荃灣多野岩你地買都好
    過開黎聚又可以SHOPPING~心情可以好上加好(哈哈)
    哦?! 依日原來你地較鬧鐘起身架? WHY唔自然醒呀
    可以瞓夠先出發ma~不過你830都醒左..係咪太興趣?! 哈哈
    VAN仔唔夠冷氣你有無開窗~焗住勁辛苦~同埋VAN呢
    我覺得好DIRTY~唔夠冷氣又舊果D..分分鐘成陣臭味囉
    依程車真係辛苦你地了~好在去到老千夠冷氣..涼返下咋

    金不換好味呀~講講下又想去食炒飯(哈哈)
    係? 你又真係細心喎~我不自覺原來提起左衰喂(哈哈)

    估唔到小奧會話唔行山~真係好感動架! 佢好重視聚會先咁
    所以小奧真係好好~呀..係呀! 你唔好比太大壓力小奧啊
    成日訓示佢黎屋企要小心咁咁咁~又要記住我地LIKE食咩
    由佢順其自然ma..不過佢咁細心~你唔講佢都識做呢

    依日真係唔夠時間吹水呀~夜晚個雞煲正呀
    下次可以加辣~可能心情好..食咩都特別好味
    暫時黎講..依間真係叫好食雞煲~以小店黎講
    價錢都收得叫高..但份量真係超足~汁又好味呀

    哈哈..係呀~秘吹果陣衰喂好攪笑~你講好似隻黑貓
    鬼鬼祟祟走來走去~真係笑死我..哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 原來有D仲未覆........
      我依家係着衫笠啦 好鬼凍呀 哈哈哈哈~

      係呀 呢日超勁開心 估唔到可以到想要既野..仲要係特價 呢下先正嘛 哈哈~
      約妳地實會教鬧鐘啦 因為想早D見妳地呀~~~~

      其實大部份小巴都好鬼DIRTY 所以有時見有時間 我會等架新D既小巴坐呢~
      無冷氣一定要開少少窗 但感覺係吹到成身都係塵咁 真係開又死唔開又死 嘩哈哈哈哈~

      金不換OK呀 食物唔錯又坐得舒服
      嘩哈哈 其實妳成日都話阿喂鍾意咩唔鍾意咩架啦 妳唔係唔知嘛?!

      小奧都鍾意同妳地GATHERING架 傾下笑下好開心呢~
      佢太粗魯啦 最慘係成日以為自己好細力
      妳諗下佢可以篤檸檬篤爛個杯 妳就知佢幾粗呢 @@

      呢個雞煲正呀 配料又多 真係諗起都想食~~~~~~

      阿喂堅搞笑架 次次我地秘吹呢 佢出黎拎嘢 真係行路都行到無聲咁架
      好似好驚會嘈住我地咁 諗起都好笑 哈哈哈哈~~~~~~







      刪除