2017年5月16日星期二

蜜糖焗雞翼 + 蠔油菜心苗 ( 16-MAY-2017 )






( 16-MAY-2017  TUE )

尋晚瞓得麻麻地   所以今朝 7 點 40 分先起身   嘻嘻 ~

早餐又係米粉餐   食埋今次要停一停喇 ~ 

 

菇場唔忙呀   可以抖下 ~

無啦啦好想食酸辣米線   所以 Lunch Time 一到就飛去買   但我估我應該開始厭喇   因為唔覺得好好味咁呀 ~



又係 5 點先有 Urgent 嘢做   好在十幾分鐘搞掂哂咋 ~

里奧大人今朝上大陸見客   估唔到 5 點就番到屋企   所以我放工都即走 lu ~

浸埋菜就抖陣   7 點唔夠就食晚餐   不過我真係未餓   所以煮個拉麵比里奧大人   我就咁食餸算喇 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 蠔油菜心苗  

蜜糖焗雞翼 - 搽埋蜜糖   咁先好味㗎   同埋好有 BBQ Feel 咁呢 ~

蠔油菜心苗 - 終於清哂喇   連食 3 日   有啲悶   哈哈哈哈 ~

搞掂哂就拖地   大清潔完廁所就沖涼 ~

做完家務真係攰啲咁   所以我 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言