2017年5月23日星期二

福源餐廳小廚 + 港記糖水 @ 官塘 ( 23-MAY-2017 )

拔絲咕嚕肉 - 仍然好味道同好熱氣呀   哈哈   



羅漢齋炒麵 - 里奧大人第一時間夾脆卜卜嘅麵比我    算佢對得幾好啦   加番 0.00075 分  



綠豆沙涼粉 - 食完真係無咁熱氣咁   所以我都忍唔住要食呢



紅豆大菜糕 - 里奧大人係都要我食紅豆補血   仲要我食紅豆沙   我話唔食呀   會勁飽肚   所以食呢個啦   我食哂啲紅豆就算   之後佢就叫人拎隻碗   我以為因為 Share 食   所以要多隻碗   咁我話唔駛啦   點知原來佢話聽到我講話影大菜糕好難影   佢就倒出來比我影   所以要多隻碗   但可惜我已經整到碎哂呢     



( 23-MAY-2017  TUE )

今朝有啲焗   好似想吽雨咁 ~

早餐食蛋牛治   今次麵包好軟糯   好味道呀 ~



菇場唔忙   勁爽   可以寫旅遊 Blog ~

Lunch Time 去買麵包比里奧大人   本來想買埋包做 Lunch   但上次真係幾日食包   食到有啲驚   所以都係去 7 仔買咖哩烏冬算喇 ~



差唔多 1 點先番到菇場   好在大粒唔喺度   可以慢慢食呢 ~

仍然 Hea 等放工   今日里奧大人 3 點喺石門見客   之後就出旺角拎番部手機   咁我都應該唔煮 lu ~

準時放工   咁啱里奧大人又搞掂   所以喺飯堂等啦 ~

我 6 點去到   好在坐下等下   6 點半先食   其實我唔係咁想咁早食飯   始終唔係成日可以咁早嘛   唔想習慣早食呢 ~

次次食完呢兩樣都超級熱氣呀   所以我話要食綠豆沙清熱呀 ~

食完番屋企   拖埋地就沖涼   9 點幾先食沙律   今晚無食菜   點都要食番啲生果呢 ~

估唔到今晚都幾攰   所以 11 點都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 三生有幸笠..小奧真係好細心啦
    講真對你真係超好~你睇我果件就知啦
    唔想比較..因為根本無得比(哈哈哈哈)
    夏天久唔久我都like食綠豆沙~真係好好味
    同埋衰啦..虛不受補~但好在都受到涼野咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵笠 堅係三生有幸喎今日~~~~~~
      今時唔同往日啦 依家我最緊要對自己好d 係咪先?! 哈哈~~

      受到涼嘢都好丫 起碼清到熱嘛 我食太涼嘢會暈架~~
      但仍都衰虛不受補 煩呢~~~~

      刪除