2017年5月19日星期五

三色椒炒豚肉 + 鹹蛋節瓜乾魷魚湯 ( 19-MAY-2017 )






( 19-MAY-2017  FRI )

好在尋晚都瞓得好咋   唔係就慘   不過成個人都無哂力咁 ~

早餐食芝腿治   今次烘得好靚仔呀 ~



菇場忙下停下   又好似無咁攰咁   哈哈 ~

無啦啦勁餓呀   諗住食牛什河   點知無位   咁去食上海麵啦唯有   其實好驚去食   因為好驚啲餃又唔熟呀   其實次次食佢   我都一定浸下啲餃先   以防萬一   哈哈 ~



食完去買菜   再去超市買杯麵   最後買埋大樹菠蘿就走人喇   開始落大雨了 ~

好嘢   Hea 到放工   準時走人 ~   

里奧大人見完客   都應該同我差唔多時間番到屋企   估唔到同步等 Lift 番屋企 ~

放低個袋就預備煮嘢喇   之後開機洗衫 ~

今晚 7 點 10 分已經食得飯   不過我唔太餓   食餸飲湯算喇   但就煮個拉麵比里奧大人食呢 ~

是日晚餐 - 三色椒炒豚肉 + 鹹蛋節瓜魷魚湯  

三色椒炒豚肉 - 用黑椒汁炒勁惹味   炒三色椒嘅時候   勁想食煎釀   搵晚整下先 ~      

鹹蛋節瓜魷魚湯 - 1 隻鹹蛋 + 3 個節瓜 + 3 隻魷魚   唔想落肉呀   魷魚係阿 mi 比我嘅   估唔到 3 隻已經咁夠味   無肉嘅湯   真係飲落無咁滯 ~

洗埋碗就拖地   之後即沖涼 lu ~

抖多陣就食大樹菠蘿   里奧大人又唔食   本來想一次食哂 8 嚿   但真係驚難消化   所以食 4 嚿算喇   食完知死喇   個胃位置好似突然硬哂咁   即係又胃痛 lu ~



連續兩晚胃痛   堅辛苦   不過都費事同里奧大人講   唔係以為我扮可憐 ~

慘啦   粟米 珍珠 大樹菠蘿通通都係我最鍾意嘅食物   依家食一次痛一次   我真係唔敢再食喇   嗚嗚嗚嗚   其實我依家食花生同杏仁都胃痛   唔通 Quota 真係已經用盡 ?!   紅顏薄命 ?!   哈哈哈哈 ~

痛一次半次無所謂   雖然都係超級辛苦   但今次連痛兩晚   真係好難頂   我都相信我會戒一戒口   唔係真係好易歸西了 ~

今晚呀   痛到直頭有啲攰添呀   所以 10 點 15 分即上床瞓   點知瞓到 12 點幾   又痛醒   又要去嘔   咁又舒服咗啲   之後再喺胃度搽白花油    大大力搓住個胃   估唔到又好 OK 喎   當堂無咁痛   感恩感恩 ~    

沒有留言:

發佈留言