2017年5月29日星期一

辣肉腸 + 菜心 + 蕃茄粟米南瓜湯 ( 29-MAY-2017 )








( 29-MAY-2017  MON )

尋晚瞓得唔係咁好   今朝起身有啲難度   哈哈 ~

今朝去 KFC 食早餐   呢份早餐勁抵   $15 咋   又飽肚   不過就好熱氣囉 ~



菇場忙咗陣   之後可以 Hea 過 ~

Lunch 食牛什米   唔知點解突然間勁想食呀 ~


食完再去買湯料   今日好鬼熱呀   買完即番菇場喇 ~

仍然 Hea 過   但真係好攰咁   差啲瞓着添呀   但好在無瞓着咋   一枱頭見到西瓜碌入嚟   嚇鬼死   其實都 5 點 10 分啦   番嚟做咩喎 ~

放工即番屋企   煲好湯諗住抖陣   點知里奧大人放工   咁我要預備喇 ~

今晚淥福麵比里奧大人   我食餸飲湯就夠了 ~

是日懶餐 - 辣肉腸 + 菜心 + 蕃茄粟米南瓜湯  

辣肉腸 - 原來過咗期   我仲成日以為 7 月先到期   仲有 1 Pack 要快啲
清埋去喇 ~

菜心 - 上星期買㗎   所以今日一定要清埋去呢 ~

蕃茄粟米南瓜湯 - 好想飲湯   呢個湯最方便   食湯渣又飽   哈哈 ~

搞掂哂就拖地   之後即沖涼喇 ~

睇多陣電視   又同冰姑傾下偈   成 12 點先瞓呀   好在聽日放假   呵呵 ~  
  

2 則留言:

  1. 三線笠..好在唔係痴線啫!哈哈
    WOW..辣肉腸正呀~下次你地黎HOME聚
    我前一日要買定玫瑰腸..等你走果陣拎埋
    因為次次都係咁架~同男人去買野..買果陣就唔駛
    回到家又問..阿喂就係咁囉! 小奧應該好好多
    過期未變味都OK食得~我都係架..費事浪費
    西瓜真係心理變態~仲有20分鐘都收工啦..仲返office

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 仍然係我呀~~~~~~
      辣肉腸其實真係正嘅 唔一次食太多嘅話......
      好呀 唔該哂笠笠 我同小奧都好鍾意食玫瑰腸架
      我見超市貫d顏色好恐怖 所以我唔敢買囉~
      男人買嘢食真係無咩耐性 但買電就好大分別 哈哈~
      依家過期未變味我都食架 講真 出面食嘅可能係過期好耐添啦 係咪先?!
      西瓜一日唔番工 真係唔安樂咁架 超變態囉~~~~~~

      刪除