2017年5月30日星期二

臘腸豉椒臘腸蒸排骨 + 西蘭花 ( 30-MAY-2017 )






( 30-MAY-2017  TUE )

今日假期   瞓到 10 點幾都自然醒 lu   爽 ~

梳洗之後就去食早餐   食完就去超市買餸 ~



番到屋企勁喇   係咁執嘢掉嘢抹嘢   12 點搞到 2 點   咁里奧大人話想瞓   唔食下午茶   咁我無問題啦   飲埋尋日啲湯當做下午茶仲好呢 ~



佢 3 點幾起身   又再煲番熱啲湯比佢   之後我就狂 Delete 手機嘅相   因為張卡剩番 1G 比我影相咋   所以要 Delete 好多相呢 ~ 

其實我好唔想開相薄   因為有媽咪嘅相   我次次一睇   個心會即刻實哂   有時夜晚唔小心睇到   果晚我會瞓唔着架   依家有時一起身   都覺得媽咪係咪走咗呢 ?!   但定一定神   知道係事實   又會即刻想喊咁呢 ~

所以我一定要喺中午整相   咁起碼有幾個鐘頭我冷靜一下嘛 ~

話咁快就 5 點幾   我都預備喇   今日我好勞動呀   所以好快餓   6 點 20 分就開飯喇   哈哈 ~

是日懶餐 - 臘腸豉椒臘腸蒸排骨 + 西蘭花  

臘腸豉椒臘腸蒸排骨 - 豉汁一定要送飯嘛   同埋發覺真係好耐無夜晚食飯咁   所以勁想食囉   咁里奧大人今晚仲裝飯添呀   佢話個汁好食   所以想食飯   真係從來無聽過佢話裝飯㗎   所以好開心呢我 ~

西蘭花 - 以前買 2 個就淥 2 個   但有時會係夾硬食   依家醒喇   淥 1 個就夠   同埋依家好驚食得太飽   個胃會痛呀 ~

搞掂哂就沖涼   之後食生果睇電視 ~


即學阿 MI 咁切生果   一開廿四   哈哈   



咁里奧大人 10 點就瞓   但佢由 9 點半開始講 : 我瞓喇   講咗幾次   我忍唔住話佢   瞓就瞓啦   講幾十次   講到我都煩埋   如果我話瞓   我會即瞓㗎   唔會不斷係咁講我瞓囉 ~

睇多陣電視   11 點都瞓   今晚有啲攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言