2017年5月4日星期四

五香肉丁出前一丁 ( 4-MAY-2017 )




( 4-MAY-2017  THU )

今朝里奧大人上大陸   我瞓到 7 點 50 分先起身   藥力太勁喇   其實仲可以瞓囉   不過唔敢啦   已經會遲到   再瞓一定遲大到呢 ~

本來想食米粉餐   但趕唔切   最後都係食芝腿治算喇 ~



菇場忙下停下   仲要做埋長命 Report   呢下慘啦   因為個人已經好攰   再睇埋啲細細粒數字   真係仲更加想瞓   哈哈 ~

Lunch Time 食吞拿魚包   真係好在今朝買定咋   因為知道中午會落大雨呢 ~

仍然做 Report 啦   真係越做越攰 ~

放工即番屋企   咁我坐嘅巴士無位嘛   突然有個女人讓位比我坐   我話唔駛啦   佢話佢下個站落車   咁我都坐喇   我戴住口罩   唔通佢都睇到我雙眼呆滯 ?!   哈哈 ~

買埋包雜豆就番屋企喇   之後即刻抹柜再拖地   成間屋乾淨哂   幾日無拖地   又係咁咳   覺得成屋都係菌咁   所以今晚點攰都要做下清潔呢 ~

搞掂哂就抖陣   不過里奧大人 8 點 15 分番到屋企   我 7 點幾都要預備定啲嘢 lu ~

是日懶餐 - 五香肉丁出前一丁  

五香肉丁出前一丁 - 煮呢個麵   覺得自己真係超級勁懶   但里奧大人就最鍾意囉   我會蒸熱啲五香肉丁   再淥一大碗雜豆之後再淥麵   屋企無哂蛋咋   唔係會烚多隻蛋呢   感覺豐富啲咁   哈哈 ~

食完都 9 點   即沖涼食藥喇 ~

諗住 10 點會眼瞓   點知差唔多 11 點先眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言