2017年5月28日星期日

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 28-MAY-2017 )




( 28-MAY-2017  SUN )

今朝 8 點 45 分起身喇   沖埋涼就去一粥麵食早餐 ~






番完學再崇拜   上次番主日學無食早餐   個人好似好攰咁   咩都入唔到腦   但今次食咗早餐先番主日學   真係精神好多   聽嘢都有心機呀   哈哈 ~

今次番學又有得着   再次聽到話我哋嘅祈禱   唔係樣樣都要神去成就   而係在當中學習順服   其實我都係咁   同埋每日一定會感恩祈禱   仍都相信神嘅美意 ~ 

呢大半年   我真的生命跌倒啊   我真的緊緊依靠神   每樣唔愉快嘅事情   都當係一個磨練   一個學習嘅機會   但其實我有啲係做唔到嘅   因為知道啲人係點樣對我   我真係好難接受呢 ~

崇拜完畢就走喇   約埋姑奶去佢屋企整嘢 ~

整到差唔多 3 點   之後即去食下午茶喇 ~





食完就去官塘廣場買手機電   之後去駱駝漆拎淘寶嘢   搞掂哂就番屋企喇   話咁快又 5 點 lu ~

之前喺淘寶買㗎   十幾蚊人仔   勁抵玩



搓到阿 BOB 咁鬼樣   哈哈哈哈

                

頭先坐架小巴   Chok 到我好唔舒服   頭又作痛   真係第一次咁呢 ~

抖咗陣   無啦啦仲好攰添呀   居然由 6 點 20 分瞓到 6 點 50 分   平時一定唔會呢個時間午睡㗎   好驚夜晚瞓唔到囉 ~

瞓醒就好好多喇   但未餓   所以 8 點幾先去食嘢 ~

沖埋涼   睇埋電視   里奧大人仍然唔太舒服   佢 10 點都瞓 lu   我就差唔多 12 點先瞓呢 ~
   

2 則留言:

  1. 三x三=九笠..哈哈! 唔好諗衰野,數學題來既
    泥膠BOB整到成件CAKE咁呀~哈哈!
    依排天氣好焗熱呀~出街自己小心D
    VAN仔我真係一向都唔LIKE坐,好CHOK D司機又心急無品
    有時坐完想暈架..要吐左胃果啖大氣先叫好D咋
    好多年無食8方雲集啦~唔記得最尾果餐之後點解無食
    應該係有D問題..哈哈! 你依間整得幾靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 妳自己諗衰嘢就真啦~~~~~~~~
      原來泥膠都好難搓架 可能我又整得細粒 哈哈~
      我鍾意坐小巴架 但就真係好憎D司機囉 真係好無品~
      我好記得有次坐小巴打機 之後勁想嘔 自此唔敢坐小巴打機呀~
      其實之前有間叫四海遊龍仲好味 不過都摺哂lu~
      八方雲集ok啦 大集團唔會有驚喜囉~


      刪除