2017年5月21日星期日

蛋黃鹹肉糉 ( 21-MAY-2017 )

右邊係榮華出品   左邊就唔知喇   榮華啲糯米比較煙韌   但無咩料囉  



左邊呢隻就多料喇   我覺得似美心出品呢   



( 21-MAY-2017  SUN )

今朝里奧大人 9 點幾醒咗   不過我就繼續瞓   瞓到差唔多 11 點先醒   所以番唔到教會 lu ~

梳洗之後就食早餐   食完番屋企喇 ~



番到屋企即刻熨 3 機衫   熨完就沖涼   之後可以抖喇   爽 ~

無啦啦好餓   所以 3 點去食下午茶   再買埋生果就番屋企 lu ~





抖下又執下櫃桶   里奧大人好多筆嘅   我比筆桶比佢裝住   之後比個盒佢裝住   佢就每度裝幾支   總知我比咩佢   佢都係有嘢裝嘅   我咪話佢囉   我比一百個盒佢   佢係會分別裝唔同嘅嘢   但我其實比個盒佢   係想佢將啲嘢分類   咁搵嘢就方便好多家嘛   但佢手機又會將啲嘢分類得好整齊㗎喎   真係唔知佢咩心態   不過依家我醒喇   佢唔見嘢   叫佢自己搵   因為係自己無手尾做成呢 ~

執下嘢啲時間真係好快過   望下個鐘都 5 點半   咁啱家姐今晚比糉我   咁我落樓交收   傾下傾下   傾咗 20 分鐘 ~

家姐成日都會望我個咀唇   咁今晚唔知做咩鬼   個咀唇真係白到無血色咁   嚇到佢以為我咩事   咁我唯有話凍囉 ~

咁家姐有 10 隻糉   所以比 5 隻糭我嘛   佢只係話啲糉係 美心 榮華同海港   但無話係咩嘢糭來   咁我 Whatsapp 問佢比咗咩糉我 ?!   佢好快答: 做咩 ?!   我覺得佢好似好驚咁   之後我問佢係咪好驚 ?!   佢話係   哈哈   可能我無加公仔 Icon   佢覺得我語氣重呀   哈哈哈哈 ~

真係好感恩   之前里奧大人先問有無糉食 ?!   我話家姐今年無比呀   要食咁我買啦   佢又話唔駛   咁我同家姐講話以為今年無糉   家姐話未咁快有啫   有嘅話一定同我分享   佢咁講   我嗰下好想喊   因為佢真係有咩好嘢食   真係一定記得我同媽咪㗎 ~

番到屋企已經 6 點 15 分   咁諗住去飯堂食嘢   但落毛毛雨   里奧大人又驚我冷親   又話我個咀唇好白   係咪肚餓呀 ?!   其實我不嬲都係咁   應該係貧血呢   咁我話不如番屋企食糉啦   哈哈 ~

上次蒸糉   以為 20 分鐘已經好夠   點知食食下係凍   又要翻蒸   浪費時間   咁今次啲糭又大隻   所以蒸夠 35 分鐘   最搞笑阿 mi 叫我記得要夠熱呀   唔係腸胃炎   冰姑就叫我唔好食呀   驚我難消化   其實我真係好感恩   咁多朋友錫我關心我   真係好開心呢 ~

咁之後家姐問我蒸幾耐 ?!   我話 35 分鐘起碼   佢話佢蒸咗 15 分鐘   食食下係凍呀  哈哈   之後佢話我叻過佢   我話之前豬過一次   今次仲唔醒咩   嘩哈哈哈 ~

唔好講笑   今次蒸兩隻大嘅   真係食到眼琼琼   但我依家唔會格硬食   真係唔會食到頂住個胃先停囉   唔係又痛死晚架   咪搞 ~

問里奧大人飽唔飽   佢啲語氣好慢咁話: 好飽呀   笑死我   可能佢都滯到呆咗呀   今次我又豬啦   蒸一大一細咪好囉   做咩鬼蒸 2 隻大喎 ~

洗埋碗   沖埋涼就休息喇   今日天氣唔錯   雖然落毛毛雨   但涼涼地好舒服   可以瞓覺先開冷氣呢 ~

好嘢   今晚有啲攰   所以可以 11 點幾瞓   我初初擔心今晚好夜瞓架   因為朝早晏起身呢 ~

2 則留言:

  1. 晚笠..晚安好呀
    嘩! 一連追返晒未睇果D POST
    好似連我都食左好多野咁呀..哈哈哈哈!
    你呀..胃痛左好多日~自己小心D要戒口呀
    見你之前已經痛~依日仲食糉..攪到我都覺得好難消化
    我都好多年無食糭啦~就係有次唔知邊樹食ED唔夠熱
    即晚腸胃炎..攪到驚左少食好多LU~但睇你張相又想食喎(好矛盾)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五笠~早呀..哈哈哈哈..覆埋妳呢個又要做report喇~
      食得是福嘛 come on 繼續食啦 唔好比佢停呀喂 <-oh 呀喂..妳最愛 嘩哈哈哈~
      係啊..依家食嘢都好小心 知道自己差唔多飽就停架~
      難消化嘅嘢 我咬耐d同慢慢食 咁就無嘢囉 暫時~~~~
      記得妳話隻糭唔夠熱 所以腸胃炎 聽完妳咁講 我蒸到超級熱架~
      係啦 做人真係好矛盾 所以我仍然會食難消化嘅嘢 哈哈 但就唔食咁多囉~



      刪除