2017年5月8日星期一

焗雞扒 + 菠菜 ( 8-MAY-2017 ) + ( 9-MAY-2017 ) + ( 10-MAY-2017 )






( 8-MAY-2017  MON )

嘩   今朝好攰咁呀   要瞓多 10 分鐘先起身呢 ~

好餓呀   所以早餐食奄列餐 ~




菇場忙咗陣   之後 Hea 過喇   爽 ~

Lunch Time 出去買菜   順便買埋 Lunch 番菇場食呢 ~



仍然 Hea 過   唔知係咪作乜乜關係   個人勁眼瞓   真係差啲瞓着咗   好在所有大粒唔喺度咋 ~

放工即走   番到屋企浸完菜都抖下喇 ~

里奧大人  7 點半打嚟話已經喺九龍塘   所以要即刻煮嘢 lu ~

今晚煮辛辣麵比里奧大人食   我都無咩胃口   食餸算喇 ~

是日懶餐 - 焗雞扒 + 菠菜  

焗雞扒 - 硬係覺得爭咁啲嘢   原來唔記得掃蜜糖   如果唔係更好味呢 ~

菠菜 - $9/斤   平時會金銀蛋菠菜   但今日實在太攰   所以就咁灼熟   蘸豉油就算 lu ~  

搞掂哂就沖涼   個肚有少少扯住咁   加上好鬼攰   10 點都自己瞓先喇 ~


( 9-MAY-2017  TUE )

尋晚個肚扯住扯住咁   好在都瞓得唔錯咋   感恩感恩 ~

唔知食咩好   咁就芝腿治啦 ~




菇場唔忙呀  可以抖下 ~

終於每月一到啦   感恩個肚 OK 喎 ~

Lunch Time 出去買嘢食   順便幫里奧大人買麵包做早餐 ~



仍然 Hea 過   但放工前先嚟 Urgent 嘢   咁我聽日請病假   所以做埋先走 ~

搞到 5 點 45 分先走   去到診所都 6 點   好多人添 ~

7 點先有得睇   個肚開始唔舒服了   又暈暈哋又想嘔   所以睇完即打的番屋企 ~

沖個熱水涼就休息喇   8 點 15 分都瞓覺 ~

里奧大人放工去姑奶屋企食飯   咁都好   有餐住家飯食   所以佢 9 點幾番到屋企   之後傾咗幾句   我都瞓咗喇 ~

食咗止暈止嘔藥   反而更加想嘔   真係奇怪   哈哈 ~


( 10-MAY-2017  WED )

里奧大人今日上大陸   又要早起身   我同佢講聲今日請病假之後就瞓番 lu ~

今朝打番去菇場請病假就再瞓   10 點半個肚無啦啦痛   咁沖個熱水涼再瞓 ~

食藥就瞓   估唔到又嘔   真係搞嘢   又係食咗止暈止嘔藥就嘔   唔通空肚食 ?!   但我已經食咗胃藥㗎噃 ~

瞓呀瞓   瞓到 4 點   之後又瞓下醒下   7 點起身 ~

里奧大人 8 點幾番到屋企   佢就慘啦   又要食四寶飯   我就飲碗例湯就算   旨在暖下個肚 ~

抖多陣就沖涼洗頭   啲水太熱   沖完有啲暈   哈哈哈哈 ~

吹乾埋個頭就瞓   但個肚勁扯住囉   好在叫里奧大人用白花油幫我搓下個肚   咁叫做好啲   不過嚇死佢   因為我典到好辛苦   又問我駛唔駛入醫院   哈哈   我話可能之前咳   食咗藥   所以今次比較痛囉 ~    
 

2 則留言:

  1. 六六無窮笠..午安好呀
    係啦..作乜個人真係好攰無晒動力咁
    我都應該差不多啦~昨日攰到下午1點要再瞓覺
    同埋奄奄下就知差不多LU~希望早過星期一乜啦
    唔係下個月..成個旅程都乜呀煩!
    D人揀出發埋D日子都特別衰
    哈哈~依家聽到大姑奶屋企..我第一諗你知道咩嗎?
    就係你上次話係廁所嘔~遇到巨強! 依家聽到大姑奶屋企
    好自然諗起巨強呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一不離二笠~~~~
      作乜真係會突然好攰好攰架 完全係要瞓覺果隻添啊~~~~
      希望妳今日乜啦~
      無錯 揀出發日子真係揀得特別衰 正路多數係月頭同月尾囉~~
      嘩哈 我依家聽到糯米雞就想嘔添呀 多得佢啦 煩人~
      d人仲成日話自己乾淨先頂癮 當人盲咩?! 不知所謂~~~~

      刪除