2017年5月13日星期六

大家樂 @ 官塘 ( 13-MAY-2017 )






( 13-MAY-2017  SAT )

今朝 9 點幾里奧大人起咗身   咁我都起身 lu ~

諗住唔出街嘛   點知里奧大人又話去 mega BOX 飲茶   想同我出去行下喎 ~

去到酒樓都 11 點   唔怪得有啲餓啦   哈哈 ~


皮蛋瘦肉粥



潮州蒸粉果



羅漢齋鴨掌



山竹牛肉球



春風得意腸粉 - 即係炸兩   食完飽哂   哈哈



飲到 1 點就走喇   去大眾睇旅遊書 ~

睇完一望個電話   原來已經差唔多 3 點   買埋本旅遊書就去 Starbucks   諗住一路嘆咖啡一路睇資料   不過地方唔夠光   變咗齋飲 Mocha ~




飲完即去埋惠康買 8 支 100 Plus   雖然 $8.5/支   但因為今日 92 折呀   咁買啦   同埋原來買 2 支送 1 條 Ritz 芝士餅   咁又抵喎   好在我周圍望下咋   唔係就睇唔到有芝士餅送呢 ~

買完再去 Ikea 買肉丸   最後去埋 AEON 超市買煙肉碎就搭車番屋企喇 ~

番到屋企都 4 點幾   咁拎嘢去舖頭   再去姑奶屋企整嘢 ~

搞掂哂都 6 點半   即番屋企 lu ~

無啦啦好想食牛扒   所以去大家樂食啦 ~

里奧大人今日講咗 2 次話聽日唔番崇拜   我話係咪好攰呀 ?!   因為佢好少咁樣講定話唔番崇拜   之後佢話因為聽日係母親節   驚講道內容會令我諗起媽咪   所以唔番崇拜   我無諗過佢咁細心喎   不過佢咁講完   我已經即喊啦   雖然已經過咗年幾   但我都仍然未放低 ~

食完行陣就番屋企 lu   沖埋涼就休息 ~

聽朝番主日學   所以今晚 11 點都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言