2017年5月18日星期四

蕃茄吞拿魚螺絲粉 + 粟米蛋花湯 ( 18-MAY-2017 )




( 18-MAY-2017  THU )

感恩一覺瞓到 7 點半   但都唔想起身住   哈哈 ~

以前成日都想唔駛番工   自然醒就最好   不過自從媽咪走咗   我就無再咁諗 lu   因為無人比我陪啦   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   好想食熱嘅三文治呀 ~



菇場忙呀   11 點幾先搞掂 ~

Lunch 食健康餐   估唔到咁鬼飽肚 ~



仍然忙下停下   所以好快又放工了 ~~~~

番到屋企就抖陣   想早食早休息   6 點 45 分就食晚餐   勁早呀 ~   

里奧大人 7 點半放工   原來佢未食飯   咁佢又唔講話番嚟食   唔理佢喇   等佢自己出去食 ~

是日懶餐 - 蕃茄吞拿魚螺絲粉 + 粟米蛋花湯  

蕃茄吞拿魚螺絲粉 - 尋晚食剩半碗   今晚食埋去啦   加啲茄汁再翻煮   都成 10 分鐘   仲諗住兜幾兜就搞掂添 ~

粟米蛋花湯 - 好想飲熱嘢   咁就整粟米湯啦 ~

食完只係 7 點幾   洗埋碗就休息下先 ~

唉   個胃開始唔舒服   頂到我好辛苦   有啲
氣喘嘅感覺   其實頭先飲粟米湯   飲到最後嗰幾啖已經有啲辛苦   不過飲埋去啦   點知即出事 ~

呢個月個胃已經痛咗 3 次   食珍珠痛一次   食檸檬再痛一次   加埋今次粟米湯再痛一次   我都係時候要停一停食呢啲喇 ~

里奧大人 9 點番到喇   咁我都沖涼喇   頭先唔敢沖住   因為驚暈呢 ~

仍然痛到呢   食粒胃仙 U   不過無咩料到咁嘅 ~

嘔咗又好似舒服啲   係無咁痛囉   之後 10 點幾個胃都唔痛喇 ~

咁再睇多陣電視   11 點幾就瞓啦   點知又開始痛   背脊都痛埋   最後再嘔多次   好似舒服啲咁囉   唉   呢個月真係成日唔舒服   5 月快啲過啦   哈哈 ~     
 

沒有留言:

發佈留言