2017年5月22日星期一

蜜糖焗雞翼 + 西蘭花 + 蘋果粟米沙律 ( 22-MAY-2017 )






( 22-MAY-2017  MON )

今朝又天陰陰   真係唔係咁好啦   堅無咩 Mood 咁㗎 ~

好餓呀   所以食通粉餐 ~



菇場忙咗陣就 Hea 喇   所有大粒唔喺度   勁 Free 呀 ~

Lunch Time 又食營養餐   間唔中食真係幾好味嘅 ~



仍然 Hea 過   爽爆   放工可以即走 ~

唉   無啦啦情緒好低落呀   所以去超市買嘢   咁啱有 92 折   實在太好喇 ~

買咗 16 包出前一丁同 2 Pack 福麵同其他立立雜雜嘢   最緊要買夠 $100   唔係無 92 折就蝕喇   因為其實好多都唔需要買家嘛 ~

番到屋企原來已經 6 點半   要即預備晚餐喇 ~

落雨濕濕呢啲天氣   真係令人份外傷感   超勁掛住媽咪呀   所以搞掂哂啲嘢就大喊一場   個人舒服好多呢 ~

里奧大人 7 點 15 分放工   好在今晚只係焗嘢同淥嘢   咁快好多啦 ~

咁我都諗住煮福麵比里奧大人食   但整鬼佢   話佢食擔擔麵   我食福麵   佢即覆我   其實佢都想食福麵   哈哈 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 西蘭花 + 蘋果粟米沙律  

蜜糖焗雞翼 - 上星期一都好似焗雞翼   不過星期一煮嘅嘢   真係最緊要快囉   依家啲雞翼真係好細隻   定係泰國雞翼比較細隻啲呢 ?! 

西蘭花 - $6.9 有 2 個   即買   平時 $9.9 有 3 個就覺得太多   一次食又多   分兩次食又唔平均咁   哈哈   所以雙數嘅份量係最好 ~

蘋果粟米沙律 - 上星期買咗 4 個蘋果   真係要清埋佢啦   加多罐椰果   再加埋 2 罐就黎到期嘅粟米粒   話咁快搞掂 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫   吹埋頭就休息喇 ~     

咁我食沙律啦   里奧大人見我落煙肉碎   佢話我可唔可以正正常常食個沙律   笑死我   落煙肉碎好唔正常咩 ?!   我覺得佢用正常呢個形容詞好搞笑   哈哈 ~



今晚都幾攰   11 點唔夠都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 三生有幸笠..午安好啦! 差不多lunch啦
    哈哈哈哈..你個沙律堅有兒時pizza hut回憶
    小奧要正正常常食就真囉~阿喂兒時又係無去pizza hut架
    佢爸媽唔食既野~所以佢都無機會食..好在大個識左我咋(哈哈哈哈)
    oh..笠~你記住人要向前看啊~唔好太過回想以前既事
    不過好在你唔開心會喊出黎~起碼可以幫到舒緩(power up)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五笠..比個驚喜妳呀 又可以見到我 嘩哈哈~
      有煙肉碎就堅有兒時pizza hut回憶 所以我覺得煙肉碎貴架 但都買黎食 等自己開心下呢~
      嘩..阿喂細個食中餐咋 咁其實咩都要試下嘛 好在阿喂依家唔係咁 雖然佢都偏向中餐多d
      同埋真係真係最緊要識到妳啦 帶佢見識咩叫西餐 哈哈哈哈~

      唉..我明要向前看 但當一個人唔開心 真係好多時只諗以前嘅嘢
      同埋我覺得自己好對媽咪唔住 所以我仲未釋放到出黎~~
      不過我都會睇住自己情況 再係咁 應該要睇睇醫生lu~

      刪除