2017年5月31日星期三

蕃茄洋蔥炒豚肉 + 西蘭花 ( 31-MAY-2017 )






( 31-MAY-2017  WED )

呢排教細咗個冷氣   反而瞓得唔好   但之前又勁凍   真係難搞喇   哈哈 ~

今朝瞓到 7 點 40 分先起身   但其實都係瞓下醒下 ~

早餐食米粉餐   其實唔餓   不過想食啲濕嘢咁囉 ~



菇場唔忙   可以抖下 ~

Lunch Time 未餓   咁菇場又凍   所以出去周圍行下   行到個身暖哂就買包番菇場食呢 ~



仍然 Hea 到放工   爽爆   留力今晚去街市買餸   哈哈 ~

菇場嘅電腦時間係 17:30   但電話就係 17:27   相差 3 分鐘呀大佬   所以我其實係 5 點 33 分先走囉   唔係大粒睇到電話   以為我早走呀   哈哈 ~

去完街市買餸就即番屋企喇   好鬼熱呢 ~

番到屋企都 6 點半   即預備喇   浸完菜就拖地   搞掂哂諗住抖啦   但無耐里奧大人話放工   咁要開始煮喇 ~

今晚到我想食出前一丁   咁益埋里奧大人都有得食   佢最開心   哈哈 ~

是日懶餐 - 蕃茄洋蔥炒豚肉 + 西蘭花 

蕃茄洋蔥炒豚肉 - 里奧大人成日包雲吞   咁我特登煮洋蔥   殺哂佢啲菌 (希望) ~

西蘭花 - 咁如果我煮麵   我就會淥菜先   之後就煮餸   最後就淥麵   要是炒餸   仲要多啲時間   所以個菜有時會凍㗎   我又開住風扇周圍吹   仲更加快凍   里奧大人話個菜凍咗   但浸落啲麵度就好食   因為啲湯熱   我心諗   你唔係因為我講完姑奶啲菜凍   你話番我呀嘛   我煮咁耐嘢   菜唔係第一次係凍   你依家先嚟講 ?!   如果係咁   你個人都幾狗下   對人唔對事   下次再係咁講   我一定會問佢係咪有心講說話比我聽呀 ?!

搞掂哂就沖涼   之後休息 ~

里奧大人依家一番到屋企   就會話今晚早啲瞓   之後沖完涼就會話我瞓喇   今晚又係播帶咁   我話你又嚟呀 ?!   佢瞓之前   特登笑住同我講: 我瞓喇   我話唔該你真係瞓先講瞓啦   唔好不斷重覆講   雖然你哋屋企人 Style 係咁   但我真係覺得好煩囉 ~   

今晚勁攰   我 10 點 50 分都要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言