2017年5月26日星期五

百樂門國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 26-MAY-2017 )

金裝拚盤 



百樂門一品燒雞



濃湯魚滑浸菜苗



水蜜桃鳳梨生炒骨



干扁肉欖四季豆



清蒸海石斑



( 26-MAY-2017  FRI )

今朝又好似想落雨咁   真係好唔鍾意落雨   情緒會低落   同埋整到成身濕哂   又塞車   但唔落雨又唔得喎 ~

早餐食吉列魚柳餐   估唔到 2 塊魚柳   飽到我呢   同埋感覺到超級熱氣咁呀 ~



菇場唔忙   hea 埋下星期一   所有大粒又回歸了 ~

Lunch Time 食健康餐   最搞笑我肥仔豪問我   話係咪尋日釀三寶咁 Heavy    咁今日要清清哋呀 ?!   我話唔係呀   我以為今日會落雨   所以買咗支乳酪   咁咪做埋 Lunch 囉 ~

         

好嘢   仍然 Hea 到放工   今晚同里奧大人屋企人做節   都唔明端午節有乜好做 ~

放工去德福行下   好在我咁啱想去莎莎買指甲油   之後又行下 MP   但真係好攰又好凍   所以要坐下公園呢 ~

里奧大人 6 點 45 分放工   之後一齊去百樂門喇 ~

7 點食到 9 點   又係講番幾十年前啲嘢   又係不斷重覆又重覆   錄音機咁   真係得佢哋樂在其中   大佬   講到我都識背喇 ~

咁我仲係咳嘛   姑奶話我真係病壞   佢講 2 次   我都費事彩佢   佢做社工真係死得人多   唔問候都算啦   仲咁樣講嘢   我家姐次次一聽到我咳咋   就好緊張問我仲咳嘅 ?!   真係親疏有別 ~

打的番屋企   之後即沖涼 lu ~

今晚 11 點都瞓喇   聽朝 9 點半要起身呢 ~

2 則留言:

  1. 病坏 可以有别的形容词某?😡

    回覆刪除
  2. 日日笠..月尾我都同朋友去百樂門食飯呀
    你真係要好好照顧自己呀~自己唔c服無人分擔到ma
    所以一定要強健自己個身體~又慳返好多醫生費
    依2日唔知係咪瞓得夠返~個人好精神..聽日可以做自己野了
    早餐份量真係超巨呀! 唉..真係好怕d人成日講完又講
    仲講ed咁多年~聽到識背啦

    回覆刪除