2017年5月5日星期五

蕃茄粟米粒炒豚肉 + 蒜蓉菜心 + 南瓜蕃茄栗米湯 ( 5-MAY-2017 )








( 5-MAY-2017  FRI )

話咁快就星期五   我覺得好似同家姐食早餐無耐咁咋喎   估唔到聽日又星期六了 ~

好餓呀   所以早餐食米粉餐 ~



菇場忙呀   唔知係咪因為忙得滯   好快又餓咁呢 ~

Lunch Time 出去食雲吞河   之後再買埋湯料就番菇場喇   好攰呢 ~



仍然忙忙忙   不過仍然會準時放工   哈哈 ~

番到屋企煲好湯就抖陣   之後就飲碗湯先   因為蕃茄好利尿   早啲飲好啲 ~   

里奧大人差唔多 7 點 45 分先放工   咁我都要預備喇 ~   

是日晚餐 - 蕃茄粟米粒炒豚肉 + 蒜蓉菜心 + 南瓜蕃茄栗米湯 

蕃茄粟米粒炒豚肉 - 本來想黑椒汁整嘅   但唔記得買洋蔥   唔係咁鍾意啖啖肉咁   所以就拎啲煲湯材料黎炒   好在買咗 4 個蕃茄   可能用 1 個蕃茄黎炒   粟米就用半條   份量啱啱好 ~

蒜蓉菜心 - 好耐無食菜喇   同埋 $6/斤又平   所以買嚟食 ~

南瓜蕃茄栗米湯 - 今次個湯有啲酸喎   已經 3 個蕃茄 + 半個南瓜 + 2 條粟米   里奧大人話點解湯渣同湯好似分開咁   我話呢啲先係精華嚟㗎   其實我求其噏㗎咋    希望佢唔好同人講   哈哈 ~

搞掂哂就沖涼   之後開機洗衫 ~

今晚 11 點都瞓   但其實又唔係好攰喎   但都瞓到咁囉   感恩感恩 ~     

2 則留言:

  1. 晚笠..依然係我呀?!
    一路睇幾篇都係一個字..攰! 哈哈
    都話你啦~今次病ed好耐咁~病一病好傷元氣架
    你真係要好好學習照顧好自己身體先得啦
    近排我地都係簡易煮~通常一肉, 一蔬果湯
    叫有湯飲下咁囉~同埋..天氣唔好~都好影響胃口
    哈哈..小奧問得咁攪笑~湯同渣分開~你亂吹佢又信先堅

    回覆刪除
    回覆
    1. ONE night stand 笠 CHOI 嘩哈哈哈哈哈哈~
      係啊 呢個月好攰呀 食西藥好Q散~
      我E+好好照顧自己身體啦 妳唔覺咩?!?! 唔好嚇我喎~~
      講真 其實一肉一菜已經好夠 妳地又食埋生果 寧願留肚食好過~
      天氣唔好 真係想飲啖湯 我鍾意瓜湯飯 因為一鑊熟唔駛煩~
      我都無諗過小奧會問囉 可能真係好少見我煲到d湯係咁 哈哈哈哈~

      刪除