2017年5月20日星期六

南記粉麵 @ 旺角 ( 20-MAY-2017 )






( 20-MAY-2017  SAT )

今朝又同家姐食早餐   真係最開心呢   依家佢成日要 OT   得番星期日休息   所以唯有約食早餐   希望遲啲唔駛成日 OT   咁就可以夜晚食飯呢 ~



我有時自己一個人喺屋企瞓   冰姑就一定話有事咁點 ?!   估唔到我同家姐咁講   家姐第一句都係話我夜晚有事咁點 ?!   我話如果我死咗妳會點呀 ?!   家姐好激動話咁咁咁   但我見到佢個樣咁激動   我覺得好搞笑   哈哈 ~

呢大半年   真係令我實實在在知道咩人錫我   咩人唔錫我   所以我都將自私嘅賤人   永遠分類為無謂人   唔駛旨意我再作出任何關心問候   同埋見面時   都唔好諗住我會說說笑笑   對住妳咃   唔值得我同妳笑 ~

傾下傾下   8 點 45 分就走喇   今朝菇場無哂大粒   所以遲到唔係咁驚 ~

居然忙下停下   不過預咗啦   次次星期六都咁 ~

放工即走喇   今日同教會傳道人 Farewell 飲茶   估唔到都有 2 圍枱   我同里奧大人 1 點半先到   無計啦   我要番工   唔係 12 點半都到呢 ~



飲到 2 點半就各散東西喇   我同里奧大人即搭小巴去旺角   我去 LG   里奧大人就去旺角機樓拎超市 Coupon ~

去到 LG 已經 3 點 15 分   又係等咗 2 個鐘   真係無多又無少   哈哈 ~

整完就周圍行下   里奧大人話想買嘢飲   我話去 Come Buy 買啦   之後問我飲唔飲   飲就買咩珍珠 xx   我聽見珍珠有啲驚   上次食完之後個胃痛到顛   所以我叫佢買椰汁算喇 ~



去埋朗豪坊睇鞋   但唔啱心水   所以去食嘢喇   原來已經 6 點半   唔怪得有少少餓啦 ~

上次同里奧大人講話旺角有間南記   佢今日一出旺角   已經話夜晚去南記食   我話佢囉   之前又話唔食南記嘅 ?!   佢話只係唔食銅鑼灣果間喎 ~

食完再去旺中行下   之後搭小巴番屋企 lu ~

番到屋企即沖涼   之後開機洗衫   今晚唔做家務喇   留番聽日做 ~

咁我食埋啲大樹菠蘿嘛   但剪到一條條食囉   因為我發覺應該係我食得太急   所以胃痛   咁一條條再慢慢咬   應該會好啲   里奧大人問我做咩咁食 ?!   我話你唔係以為我咁講究要一條條食呀嘛   哈哈   我話胃痛   所以切條囉   之後佢話幫手食   一早應該係咁啦   衰 ~



今日滕來滕去都幾攰   所以 11 點幾都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言