2017年8月11日星期五

滇二哥雲南米線 @ 新蒲崗 ( 11-AUG-2017 )




( 11-AUG-2017  FRI )

其實瞓覺都痛痛哋   望下個鐘已經 11 點幾   之後碌黎碌去   再望下個鐘又已經 1 點幾   咁都係起身沖個熱水涼   沖完涼真係舒服好多喎 ~

點知 3 點幾又嘔   咁又沖個熱水涼啦   之後又係舒服好多   又即刻可以瞓到喇 ~

7 點半已經醒咗   感恩個肚唔痛喇   但想瞓耐啲   瞓到 8 點 10 分起身 lu ~

成日無食嘢   所以一定打的番工呢 ~

明明好餓   但一見到份早餐又唔想食   咁打包啦   就咁飲半杯熱奶茶暖暖肚算喇 ~



好攰呀   個肚有啲啲痛   但就都接受到嘅   唔係冤住痛就可以了 ~

不過我都瞓着咗   瞓醒又好啲喎   我面無血色   所以係人都知我唔舒服   我唔係偷懶瞓覺㗎   哈哈 ~

Lunch Time 又唔餓   咁瞓覺喇   瞓咗 1 個鐘又好似好啲 ~

不過無啦啦又嚟啲啲痛   但唔理喇   食隻勁嘅止痛丸   買咗唔好嘥   感恩之後無痛呀   唔通啲藥真係咁勁 ?!

抖下做下等放工   又開始有啲餓   所以喺菇場附近食埋嘢先番屋企呢 ~

好攰呀   真係咩都唔願做   只係開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

里奧大人 8 點幾番到屋企   咁我睇下電視   佢又睇下書   佢 11 點都瞓   反而我又唔眼瞓喎   打機打到 12 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言