2017年8月2日星期三

火腿炒麵 + 菜心苗 ( 2-AUG-2017 )






( 2-AUG-2017  WED )

感恩尋晚瞓得好呀   如果唔係就慘咯   因為前晚瞓得唔好   嘩哈哈 ~

今朝食芝腿治   蛋治真係好漏   都係間唔中食下好咯 ~



菇場唔太忙好開心啦   點知 11 點開始勁忙   難得大粒唔喺度   點解今日要咁忙㗎 ~

Lunch Time 出去行陣   諗住買腸粉 + 釀 3 寶   咁我問佢有無腸粉   佢話有   之後就整咗呢 Set 比我   其實我依家好驚食燒賣囉   不過買慣買熟就算啦   同埋佢又特登整比我先 ~



嘩嘩嘩   要還喇   睇怕要做得哂都要聽日㗎喇 ~

做呀做   做唔哂呀   不過放工都即走 lu ~

番到屋企即預備   搞掂哂都 6 點 45 分 ~

是日懶餐 - 火腿炒麵 + 菜心苗

火腿炒麵 - 好耐無買金妹牌火腿片   估唔到煎香又幾好味   不過我覺得有啲鹹   個麵餅星期六買   我仲買咗 2 個添   今晚點都要清 1 個  仲有 1 個就聽晚食埋去啦   最慘係炒出黎係咁鬼大碟囉   但又唔想做 Lunch Box   咁搞法咪即係連食 4 餐炒麵 ?!   唔好喇啩 ~

菜心苗 - 今次喺另一檔買   但苦苦哋嘅   仲有半斤添   聽晚再食   睇下係咪苦先 ~

洗埋碗都 7 點半   即刻去徑步呢   難得無落雨   同埋我真係好鬼飽囉 ~

出咗一身汗真係 Very Good   沖埋涼就休息 ~

依家多數開一個鐘頭冷氣   之後熄冷氣開風扇   臨瞓先再開   咁又慳電又唔駛咁凍   呢排吹得太勁冷氣   個膝頭哥痛㗎   成個阿婆咁   就係咁   我先要徑步   等身體好啲囉 ~

今日做咗成日   真係有啲攰   所以 10 點 50 分即上床瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言