2017年8月6日星期日

咖哩雞 + 西蘭花 ( 6-AUG-2017 )






( 6-AUG-2017  SUN )

今朝 10 點起身喇   因為教會有事奉   沖埋涼就同里奧大人一齊食早餐   之後就各自活動喇 ~





崇拜完畢就去超市買菜   再去燒味舖買半隻雞   最後買埋壽司就番屋企 ~

番到屋企都差唔多 2 點   咁食嘢 lu   因為好眼瞓   想食完瞓下晏覺 ~

食剩 4 嚿留番今晚食



食完又精神咗啲   咁熨下衫啦   熨完衫就熄冷氣   呵呵 ~

睇睇下電視又瞓咗半個鐘   應該係作乜喇   無理由成日咁攰呢 ~

里奧大人好似 5 點幾番到屋企   一番到屋企就沖涼   好似好熱咁   但我覺得好凍喎 ~

佢飲埋杯桑寄生   之後無耐話反胃   咁我話抖陣先煮飯   反正我未餓 ~

7 點半煮飯   因為我要徑步   唔想咁晏煮   叫佢反胃都食啲   唔好阻住我徑步呢 ~

昤日懶餐 - 咖哩雞 + 西蘭花  

咖哩雞 - 買咗半隻雞   以前鍾意煮咖哩雞翼   因為夠方便   點知上次去阿 mi 屋企食咖哩雞   佢教話買現成嘅雞   唔駛特登煮熟好方便   所以我要好好記得呢個方法   哈哈   呢個咖哩汁係阿 mi 比我架   用咗 2 湯更   剩番就倒入樽放入雪櫃   食多兩次應該食完   哈哈 ~

西蘭花 - 淥 1 個算喇   我又唔太餓嘛   留番 1 個聽晚食   又可以唔駛特登買菜   呵呵 ~

搞掂哂就徑步   徑 20 分鐘   個人真係舒服好多 ~

沖埋涼就休息   睇多陣電視   10 點 45 分都瞓喇   瞓得就瞓嘛   哈哈 ~ 

2 則留言:

  1. 二邊笠..晚安好呀! 仲裝ing冷氣未煮得飯呀我
    係啦~作乜個人真係好攰..瞓到都瞓返多d,人夠精神好緊要
    小奧係咪熱親呀? 無啦啦反胃定下午食太多野
    咖哩雞正啦~夏天食開胃又惹味~果然記得我講咩喎(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 三又唔着笠 話勁唔聽..小心冷親~~~~
      嘩..6點半仲未煮飯 不過妳煮嘢咁快..都無問題嘅 哈~
      作乜真係攰到無朋友 所以瞓到就瞓 儲定d能量囉~
      可能桑寄生太濃呀 所以佢反胃 因為我都覺得好濃 哈哈~
      衰 妳當我流架?! 我堅聽妳教我點煮架 真係呢~~~

      刪除