2017年8月1日星期二

福源餐廳小廚 @ 官塘 ( 1-AUG-2017 )








( 1-AUG-2017  TUE )

今朝好在 8 點出門口咋   因為 7 點 45 分突然間落好大雨呀   不過只係落咗一陣咁囉   快啲落場雨都好   天氣唔駛咁焗熱呢 ~

早餐食蛋牛治   勁飽呀 ~




菇場唔太忙   咁 8 卦又係咁講講講   佢成日打 Keyboard 好鬼大聲   如果激動仲更加大聲   咁菇場又靜   佢打完又到我打   全場得我同佢嘅 Keyboard 聲   係人都知我地傾偈 ~

咁有次佢講啲嘢我知   問我震唔震驚 ?!   我話好震驚呀   佢之後即打 "震驚 13 億人"   嗰下笑死我呀   頂   上網睇啲健康網   好多時都會出現 "震驚 13 億人" 呢幾隻字   吹到咁大   但其實佢啲嘢係無料到囉 ~

Lunch Time 唔餓呀   但天氣咁焗熱   我又唔想出街行   所以食健康餐算喇 ~



又 Load 相   再望個鐘原來已經 5 點   時間過得好快呢 ~

今日里奧大人喺上環見客   咁同佢出去食   咁去飯堂啦 ~

去埋今次唔再去喇   無咩冷氣咁   里奧大人話食到出汗添呀 ~

食完我幫家姐去萬寧買嘢   佢話買牙膏送嘅杯好靚喎   同埋送把 Minions 遮   今日 Enjoy 仲有 95 折   所以好抵 ~




家姐成日叫佢做 "呢隻嘢" 幾得意   依家都幾鍾意佢   同埋覺得佢外型好似粒藥丸   哈哈



咁佢話要 4 隻唔同色先買   咁好啦   我去到萬寧   第一時間問個經理仲有無遮 ?!   無遮就唔買啦   咁個經理話有   我即話妳留比我   我即買 4 盒牙膏   咁有個女人都同時揀緊牙膏   仲要揀咗我嘅色   好在個倉有咋   咁我買夠 4 盒   佢就拎咗 2 盒喺 Cashier   咁 Cashier 話得一把遮   邊個比錢先就比邊個   咁我即話頭先同經理講咗留比我㗎   咁個女人又話佢問緊經理有無原味   我都係買 4 盒   不過好似無原味   咁即係妳其實都唔知自己買唔買到 4 盒啦 ~

我搞掂哂佢都仲未揀完   又話今日唔記得帶環保袋添   咁其實佢都唔知係咪會買   因為我比完錢就走   唔知最後係點   同埋其實帶咗環保袋都無用   普通嘅環保袋係裝唔落 4 盒牙膏㗎   我都要比五毫子買個膠袋   因為我個環保袋只裝到 1 盒咋   哈哈 ~  

不過呢間嘅職員都好好   會幫妳打去另一間分店問有無遮   會幫妳留番把遮   但最主要係 4 隻顏色要齊囉   唔係要把遮都無用   之前去咗睇   得 3 隻色咋 ~

買完即番屋企   真係熱到成身汗呀   不過我都想出去徑步囉 ~

徑咗半個鐘   爽呀   番到屋企即沖涼   之後休息喇 ~

諗住抖下   家姐打嚟傾計   又傾咗成 45 分鐘   咩都傾一餐   其實我哋真係口水婆   哈哈 ~

睇下電視   又同冰姑傾下偈   睇下佢今日番工咩環境   傾到 11 點幾   我都要瞓覺喇 ~   

沒有留言:

發佈留言