2017年8月19日星期六

洋蔥炒豚肉 + 蕃茄南瓜粟米豬尾骨湯 ( 19-AUG-2017 )






( 19-AUG-2017  SAT )

今朝同家姐食早餐   傾下食下   好快又 8 點 45 分 lu   又要番工喇 ~





菇場其實有嘢做   不過無 Mood 做囉 ~~

放工去超市買豬骨   之後再搭車番屋企 ~

抖陣就食沙律   再睇 "我是地球人"   睇睇下瞓着咗   一醒已經係 4 點 20 分   嚇啦   即係瞓咗 1 個鐘   同埋我要煲湯   好在 4 點幾醒咗咋 ~



煲埋湯   醃好埋啲豚肉就即沖涼   夏天煲湯真係熱到成身汗   仲要係啲汗喺塊臉度係咁滴落呢 ~

繼續睇 "我是地球人"   差唔多 6 點幾就預備   本來里奧大人話 8 點番   我話我食先喇   唔想咁夜食   無啦啦佢又 7 點番到嚟   等我仲入埋暖壺   如果佢早 5 分鐘番嚟   我就唔駛入暖壺   可以洗少樣嘢嘛   煩 ~       

是日懶餐 - 洋蔥炒豚肉 + 蕃茄南瓜粟米豬尾骨湯

洋蔥炒豚肉 - 諗住整生薑豚肉燒   不過無買薑   所以求其炒算喇   見里奧大人"爬" 飯   咁應該幾好味   哈哈 ~

蕃茄南瓜粟米豬尾骨湯 - 材料係 1 個南瓜 + 4 個蕃茄 + 3 條粟米 + $40 豬尾骨 + 6 粒無花果同少少南北杏   超級勁好味呀   真係流汗流得有價值呢   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   里奧大人就去徑步   我唔去喇   出咗成身汗真係好攰   要休息囉 ~

睇下電視又打下機   11 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言