2017年8月28日星期一

雞扒粟米出前一丁 ( 28-AUG-2017 )




( 28-AUG-2017  MON )

嘩   尋晚喺咁發夢   d 夢仲好逼真   我只記得係去清邁咋   真係日有所思定啦   哈哈 ~

但換黎係唔夠瞓咁啦   真係好攰   沖埋涼都 feel 到完全唔係狀態咁囉 ~~~~

今朝 8 卦遲咗黎食早餐   咁食到 9 點先走   點知落好大雨囉   成對腳濕哂   慘 @@



番到菇場仲凍   之後又多嘢做   但真係唔想做囉   好攰呀 ~~~~

Lunch 食吞拿魚包   今朝買定架   但好後悔買咗囉   因為無啦啦勁想食酸辣米線   8 卦又話買咗就食包啦   咁食囉   嗚嗚 ~~~~

仍然不在狀態   但都要做嘢   唔知點解   食完抗生素   真係整到成個人都周身唔舒服咁   係唔知點咁   所以都唔食哂成個療程喇   食 3 日算喇 ~

放工即走   好餓呀   但點都等到 6 點半先煮   唔想成日太早食飯   哈哈 ~

是日懶餐 - 雞扒粟米出前一丁

雞扒粟米出前一丁 - 尋晚食剩 4 件雞   諗住煎香 d 雞皮啦   不過我無落油   所以好快燶   咁是鬼但啦   淥熟算喇   我覺得自己真係已經懶到一個點囉   同埋最勁係罐頭粟米居然過期 2 個月   但無臭喎   一樣咁清   哈哈   但原來粟米 + 丁係好飽   食到一半已經好唔想食   但無理由咁嘥家嘛   真係由好熱食到好凍   救命 ~~~~

食完抖陣先洗碗   今晚咩都唔做   抖陣就沖涼 ~

我覺得打風之後   天氣真係涼咗好多好多   我沖完涼都唔駛開冷氣呀   咁沖熱水涼嘅時候   仲覺得有d 凍添呀 ~~~~

仍然睇下 Youtube   咁里奧大人 9 點幾番到黎   我切個蘋果比佢食   因為我買咗好耐喇   呵 ~

之前喺淘寶買嘅北芪同新鮮當參   終於貨到   係里奧大人同事自己種架   加上我依家已經飲咗一大半   都好夠味   所以會繼續幫襯佢呢       



11 點 15 分終於覺得攰啦   即飛去瞓呢 ~~~~    

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩哈哈哈哈..以為妳講好X勁呀愛人~
      大陸地方大嘛 真係種乜都得 識種嘅話 哈哈~

      刪除
  2. 我系淑女5讲粗口嘎:)除了479 哇哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. I LIKE 479 嘩哈哈哈哈哈哈~GOGOGO

      刪除