2017年8月24日星期四

火腿炒米粉 + 西蘭花 ( 24-AUG-2017 )




( 24-AUG-2017  THU ) 

嘩   起身嘅時候好精神㗎噃   但坐車又好眼瞓咁嘅   真係唔得咁   要聽阿 mi 話要再早啲瞓呢   哈哈 ~

早餐食醬占多   想食啲酸酸咪咪嘢呀   但 8 卦食沙爹牛麵又好鬼香   突然覺得食多士好乾爭爭咁   衰 ~



依家差唔多日日都同 8 卦食早餐   所以茶記啲人都好自然比 2 隻杯   一係就問佢嚟唔嚟 ?!   如果佢早到   啲人又問番佢   我嚟唔嚟 ?!   諗番起之前同佢唔妥   我直頭係憎佢添呀   到頭來無啦啦又 Frd 番   其實果段時間   大家都無傾偈   但後來佢又開始同我 Skype   傾下傾下又 Frd 番   佢又好信我㗎喎   成日講好多秘密我聽   想我同佢分析下 ~

我成日都叫佢唔好同渠王講咁多公司嘢   條友係唔會撐佢㗎   咁有次 8 卦同西瓜 + 龍一齊傾嘢   龍就講咗一句嘢   咁 8 卦就同渠講啦   點知阿渠用番阿龍嘅語氣講番呢句嘢出嚟   仲同 8 卦講話特登比龍聽   8 卦好慶囉   咁阿龍實知係 8 卦講出嚟啦   所以佢話以後唔再講嘢比渠聽   我話佢囉   一早同你講咗   你唔聽之嘛 ~

菇場忙呀   不過好攰咁   做嘢都慢啲 ~

Lunch Time 出去食牛腩河   今次終於記得少河粉   咁嘅份量就啱啱好喇 ~



食完去萬寧買香口膠   之後再去惠康買支油   我買 1 支 600ml 嘅   家姐用細細支嚟形容   因為佢係用 2,000 ml 嗰啲   因為佢哋煮嘢用好多油同鹽   其實非常之唔健康   但話咗佢哋都係咁   我都唔再話 lu ~

好鬼熱呀   買完都要即番菇場 ~

好攰呀   條腰又痛   所以都無咩心機   放工都即走喇 ~

番到屋企即浸菜   6 點半開始煮嘢   好快有得食   呵呵 ~

是日晚餐 - 火腿炒米粉 + 西蘭花 

火腿炒米粉 - 其實包火腿過期 2 星期   好在無壞咋   仍然保留一份鹹香味   哈哈哈哈   今次好有心機炒米粉㗎   因為加咗蒜蓉落去炒   好味好多呢   哈哈 ~   

西蘭花 - 星期六買嘅   好在無壞 ~

洗埋碗就去徑步   依家習慣咗徑步   徑完真係舒服好多   但我見有個女仔   真係次次都係一路徑步一路睇劇   其實徑步嘅地方唔會話好光   咁睇都好傷神囉   同埋又要睇住前面有無人行   都好危險囉 ~

我唔可以一心二用   所以我徑步唔會聽歌   我覺得比時間自己思考一下仲好   咁我聽歌又會聽埋歌詞意思嘛   所以我都係想專心徑步多啲呢 ~

徑半個鐘夠喇   因為留番啲體力番屋企拖地呀   哈哈 ~

拖完地即沖涼   之後開機洗衫   話咁快又  9 點 lu ~

睇多陣電視   11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言