2018年1月12日星期五

米線陣 @ 官塘 ( 12-JAN-2018 )

手打豬肉丸 + 清湯蘿蔔 + 彈牙魚腐 + 松葉蟹捧米線 (麻辣蕃茄湯底)



鮮蝦雲吞 +  + 雞髀肉 +松葉蟹捧稻庭烏冬 (麻辣蕃茄湯底)


( 12-JAN-2018  FRI )

今朝去 KFC 食早餐   勁期待食家鄉雞扒包   但件雞好鬼乾囉   擺咗成年咁   嗚嗚嗚嗚 ~~~~



菇場忙下停下   但唔想做囉   哈 ~

Lunch time 出去食牛什河   唔知點解勁想食濃味嘢呀 ~

記得叫少河   但唔記得叫走腸 @@



食完行半個鐘   之後就番菇場喇 ~

無啦啦勁忙   想抖下都唔得 ~~~~

今晚里奧大人坐 6 點火車番香港   咁我放工去官塘行陣 lu ~

去烘焙店買嘢   咁都用咗 40 分鐘   希望今年試焗多 d 嘢啦   我唔想嘥粉呀又 ~~~~

話咁快又  7 點半   咁我再喺 APM 行多陣   差唔多 8 點就去米線陣   因為里奧大人差唔多到 lu ~

依家大陸寫字樓 Locker   所以里奧大人會放哂日用品喺 Locker   咁唔駛成日拎來拎去   我話應該唔會比人偷啩   佢話佢上次放釘書機喺枱面   第朝無咗喎   我話公家嘢就唔理啦   臭底褲唔會比人偷呀嘛 ?!?!?!?!   條友話就係寫住 "里奧大人私人物品" 更加有人偷   嘩哈哈   痴痴地線 ~~~~ 

食完就去拎淘寶   都有 1x磅 ~~~~

番到屋企即拆淘寶   今次我買咗 2 條迷彩褲   初初諗住一深一淺   都覺得好似差唔多款咁   但原來 d 料係一厚一薄   呵呵   咁又覺得唔嘥喇 ~~~~

有一間仲好   一落 order 就即 send msg 問幾多磅同幾 cm ?!   之後就再幫我揀 size   就因為咁   終於比里奧大人知我幾磅   嘩哈哈哈哈哈   不過好在果間店幫我再揀 size 咋   條褲好啱身呀   勁開心 ~~~~

沖埋涼就開機洗衫   之後食提子同睇 "打死不離三父女"   我喺屋企睇咗第 3 次喇   但次次睇都都仲係覺得好好睇   好感人   哈哈 ~~~~

里奧大人 11 就瞓 lu   我就 11 點半先瞓 ~~~~

呢個打蛋器只係 RMB29.8 咋   即係HK$36.24 左右   仲送埋一堆嘢    



頭先喺烘焙店買架   希望用得哂啦   哈 




2 則留言:

  1. Haha...果然系皮蛋家族成员 支持本土电影 万岁啊 印印

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 唔係點做皮太呀?!?!?!

      刪除