2018年1月19日星期五

米線陣 @ 官塘 ( 19-JAN-2018 )

滋味二人餐 ($172)
川辣口水雞 - 好味呀   可能我太想食   但就唔辣嘅





白裡紅蒜泥白肉 - OK 啦 



濃湯冬菇唐生菜 - 隻冬菇好香冬菇味   唔係廢話來㗎   哈哈



梨水豬軟骨米線 (麻辣蕃茄湯)



五香牛腩米線 (農場蕃茄湯)



青檸薏米水 - 飲第 1 啖好鬼甜   之後要狂篤青檸   但都覺得甜   里奧大人就要椰汁紅豆冰



其實張枱好細   好在都擺得哂咋    



( 19-JAN-2018  FRI )

今朝無咁凍   但落毛毛雨   個天又暗喎   即係又到回南天啦   最鬼煩   哈哈 ~

早餐食芝蛋治   我食完半件   8 卦已經食完佢個通粉餐   我飲咗幾啖咖啡   因為都好熱下嘛   但佢已經飲哂佢杯熱飲   我食早餐真係要慢慢食   始終唔係話太餓   同埋都未瞓醒咁   唔可以一來到就係咁食咁囉   所以我成日話 8 卦係唔咬嘢囉   因為無可能會食得咁快 ~




菇場忙呀   夠哂充實嘅半日 ~

Lunch 食健康餐   我發覺天氣凍真係唔可以食健康餐   一到 4 點就會餓   但夏天又唔會覺得餓㗎喎 ~



仍然忙啦   對數字對到眼瞓   哈哈  ~

放工即走   番到屋企就抖下   等埋里奧大人放工就出去食嘢 ~

依家多數睇 Youtube   睇人教煮嘢食   但就要寫低囉   齋睇真係唔記得㗎   最羨慕啲人成日話去到街市見到咩新鮮就煮咩   我覺得佢哋好勁   同埋好有口福   哈哈哈哈 ~

里奧大人 7 點半放工   我都出門口喇   今晚又好想食米線   所以又去米線陣喇 ~

坐隔離嘅女人講嘢好大聲   直頭係好似講埋比我聽咁   唉   搞到我有啲頭痛   依家年紀大   如果太嘈嘅話   我就會頭痛 ~

頭先睇人煮嘢食睇到好餓   所以今晚要食個 2 人餐   但食完之後   我同里奧大人講話要隔一排先好去米線陣 ~

一望手機原來已經 8 點 40 分   要即飛去淘寶拎嘢喇   佢哋收 9 點呀   好在食飽嘢   有氣有力可以行得好快   哈哈 ~

又要拎 2 大袋   不過好在都唔重   但就大件囉   所以拎起來好唔方便 ~

番到屋企就開機洗衫   之後即沖涼 ~

里奧大人就睇 Youtube   我 11 點 40 分都自己瞓先喇   今晚好攰咁   係咪天氣影響呢 ?!

沒有留言:

發佈留言