2018年1月17日星期三

齋素鮮菇水餃 ( 17-JAN-2018 )




( 17-JAN-2018  WED )

尋晚一覺瞓天光   今朝鬧鐘都未響都起身喇   收完衫先刷牙沖涼 ~

早餐食奶油多   以前食奶油多係好好味架   麵包烘到脆脆哋   又多牛油同煉油   依家只係搽得大半塊   所以食多士其實真係好鬼乾   哈哈 ~



菇場忙呀   話咁快又 12 點半 ~

做到個人有啲顛   所以要食刺激嘢醒醒神 ~



仍然忙   好在 4 點幾搞掂   次次諗定想清自己嘢嘅時候   硬係有嘢做   真係邪 ~

放工即走   里奧大人今晚無得番香港呀   話工廠爆大鑊   要佢留低解決問題   希望佢搞得掂啦 ~

初初以為佢整鬼我   但原來係真係無得番香港   嗚嗚 ~

又唔駛煮飯   咁去超市再去 759 買下嘢啦   番到屋企都已經 6 點 45 分   咁抖陣就煮嘢喇 ~


呢度全部都有 66 折   所以好抵   呢包濃湯粟米零食   初初出嘅時候就成日買來食   之後食到有啲驚   咁前晚家姐無啦啦話見平就話佢知   咁即係想食啦   我就買 4 包比佢囉   佢話前晚食覺得好好味喎   



7 點幾食嘢   洗埋碗就去徑步   又徑半個鐘 ~

洗埋衫就沖涼   之後熨衫   搞掂哂就食齋燒鵝   2 月到期㗎喇   記得食好食 lu   呵呵 ~

里奧大人食完飯仲要開工   好在 9 點幾都可以沖涼休息 ~ 


家姐之前喺陳意齋買比我食㗎   不過我覺得好乾   同埋無咩味咁 



After Eight 朱古力又係家姐買比我㗎   薄薄一片最正   同埋最緊要係薄荷味   哈哈 



睇 Youtube 睇到完全唔知時間   一望個鐘已經 12 點半   要即刻瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言