2018年1月24日星期三

魚肉燒賣 + 蕃茄南瓜粟米湯 ( 24-JAN-2018 )






( 24-JAN-2018  WED )

感恩一覺瞓天光呀   7 點半起身都精神   呵呵 ~

今朝又凍凍地咁喎   咁都好   唔好太熱   因為下星期又 9 度   突然急凍好辛苦呢 ~

家姐好搞笑   一早 Whatsapp 問我眼唔眼瞓   阿 mi 又問幾點番到屋企   真係係人知我搵表妹整頭髮就一定會好夜   哈哈哈哈 ~

家姐話我剪短後生咗同靚咗   似番佢細妹   頂佢   之後我話越來越似媽咪   我話我係小媽咪   哈哈哈哈   黐線 ~

早餐食甜嘢   感覺開心啲 ~



番到菇場   我啲同事話我精神咗   同埋佢哋覺得我剪得好短   但其實都係膊頭之上之嘛   可能真係長頭髮太耐   佢哋習慣咗我長頭髮呢 ~

唉   忙啲煩嘢   依家一做親煩嘢   就要食番啲糖   唔係會好頭痛 ~

Lunch Time 仲未餓   所以出去街市買菜   之後先去食 Lunch ~



真係好鬼攰   但行下又好啲咁   不過無可能喺走廊行來行去啦   人陣比人捉入青山都似 ~

放工即走   今晚里奧大人都要喺大陸過夜   所以今晚會超勁簡單 ~

習慣咗一番到屋企就扎起頭髮   今晚都係   之後先醒起剪短咗扎唔到啦   哈哈 ~

浸浸切切搞一輪   滾好湯就再開機洗衫   要抖喇 ~

是日懶餐 - 魚肉燒賣 + 蕃茄南瓜粟米湯

魚肉燒賣 - 蒸 8 粒燒賣   其實覺得勁嘥煤氣   但仲剩 6 粒又唔想食埋去喎   始終燒賣都好飽肚   今次蒸就好味喇   煙煙韌韌咁   蘸煲仔飯豉油好好味㗎 ~

蕃茄南瓜粟米湯 - 3 個蕃茄 + 1 斤南瓜 + 1 斤南瓜搞掂   飽肚又健康 ~

7 點開餐   食完抖陣   8 點唔夠就去徑步   一如以往徑半個鐘   其實想 40 分鐘㗎   但無着外套好鬼凍 ~

番到屋企就大清潔廁所   沖埋涼就休息喇 ~

睇人煮嘢食  就算個人好飽都好想食嘢   所以又食啲健康零食呢 ~



11 點 20 分都瞓喇   算早啦   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言