2018年1月7日星期日

客家好棧 @ 九龍灣 ( 7-JAN-2018 ) + ( 8-JAN-2018 )

農家栗子炆鵝煲 ($58) - 都幾好味   最緊要熱辣辣  



東江鯪魚球豆腐煲 ($48) - 清清哋都唔錯



臘味炒芥蘭 ($78) - 我鍾意食呢個餸  



菠蘿咕嚕肉 ($78) - 呢個麻麻哋



缽仔蒸飯 ($13) - 其實即係白飯之嘛   



( 7-JAN-2018  SUN )

今朝 9 點 45 分起身喇   沖埋涼就去食早餐   依家里奧大人鍾意去 Toast Box 食早餐   雖然貴咗啲   但咖啡好飲就喺番度啦   哈哈 ~






食完就即番教會喇   今日有事奉   唔可以遲到呀 ~

崇拜完畢就去姑奶屋企放低電腦   之後就一齊去飲茶 lu   呢間酒樓啲點心超勁多油   下次唔會再嚟 ~


鮮蝦韭菜餃 - 食完成口油咁   



鮮蝦腐皮卷 - 好難食喎



豉汁蒸鳳爪 - 呢個 OK 呀 



香煎三色糕 - 其中一塊係粟米餅    九唔搭八咁   



南瓜煎軟餅 - 都煙韌㗎   但好油呀   只能食半件



高湯灼時蔬 - 正宗油菜   多油到呢



沙爹金錢肚 - 味道 OK 呀



清甜粟米餅 x 2 - 好厚身   同樣地好油  



豉汁蒸排骨 - 其實我好鍾意食酒樓嘅豉汁蒸排骨   但次次都係肥豬肉多囉    


梅菜扣肉飯 - 我無食呀  



飲到 3 點幾就走喇   里奧大人番屋企做公司嘢   我就出佐敦買洗頭水   順便去裕華買海南雞嘅辣醬 ~

終於每月一到啦   唔怪得咁攰   好在頭先食咗藥咋   個人都 OK ~

買埋洗頭水同 Jel 就搭巴士去九龍灣   今晚約咗 Ivy 兩公婆食晚飯   又係即慶今日約   講咗食飯好多年   但次次都搞唔成   所以里奧大人話擇日不如撞日喎 ~

諗住睇醫生拎定假紙   但假期要加 $50   我唔睇 lu ~

我 6 點唔夠去到客家好棧   無耐 Ivy 佢哋都到   之後里奧大人都到埋喇 ~

一路食一路傾    佢哋聽日去曼谷添呀   勁開心啦   講到我都想去旅行   哈哈 ~

話咁快就過咗 2 個鐘   係時候走人喇   又係約定下次去佢屋企打邊爐   始終都係喺屋企舒服啲嘅   哈哈 ~

番到屋企   里奧大人即做公司嘢   我就即沖涼同埋熨 2 機衫   之後再洗一機衫   搞掂哂就休息喇 ~

晏晝食咗藥   個肚又唔痛   感恩感恩   不過好攰囉   所以 11 點唔夠都瞓喇 ~  


( 8-JAN-2018  MON )

今朝都係請病假   打完電話都瞓咗陣   個肚唔痛就去睇醫生喇 ~

10 點 25 分登記   姑娘話醫生 11 點前後番來   咁我等啦   見個肚無痛嘛 ~

咁等到 11 點幾   又想嘔咁   不過忍住啦   同埋個肚開始有啲痛   咁照等啦   唔想又番屋企   一陣又落嚟嘛 ~

真係頂佢個肺吖   等到 12 點半都仲未見醫生   診所已經好多人   焗到我想嘔呀   咁出去坐啦   又凍喎   同埋好暈咁呀   最後頂唔順都搵地方坐低   合埋眼就滿天星呀   勁頭暈   差啲要打比里奧大人叫佢接我番屋企添呀 ~

抖咗陣又即番診所啦   個死人醫生終於 12 點 45 分先到   但寫住開診時間係 9 點 - 1 點   咁即係好快好快咁睇一個症   真係覺得佢嚴重無醫德 ~

我超想嘔   個胃頂住頂住好辛苦   醫生問我嘢   我只能點頭   睇完即問姑娘拎膠袋呀   人生第一次咁辛苦   哈哈 ~

拎埋藥就即番屋企沖個熱水涼   之後食藥休息   但啲藥唔係好掂喎   同埋今次痛咗啲囉   嗚嗚 ~

瞓到 8 點呀   但我無胃口   所以里奧大人話食埋車仔麵先番來 ~

無胃口又嘔   個胃有啲啲痛   不過唔理喇   沖多次熱水涼就再瞓   今次瞓足全日呀   唉 ~

沒有留言:

發佈留言