2018年1月16日星期二

Ikea Cafe @ 九龍灣 ( 16-JAN-2018 )

香脆薯格 ($13) - 勁想食香口嘢   但原來一個人食係好鬼飽



瑞典肉丸 5 粒 ($10) - 無啦啦勁想食薯蓉   咁叫 5 粒肉丸就算喇



( 16-JAN-2018  TUE )

今朝里奧大人 6 點起身上大陸   我叫完佢帶咖啡   我都瞓番喇   佢最驚我成日講幾次帶咖啡   咁即係代表我仲未瞓得番   哈哈 ~

7 點半起身喇   好在唔係話太攰 ~

早餐食芝蛋治   咁 8 卦話 Lunch 一齊出去食   我話: 睇下點先啦   朝早食埋啲咁嘅嘢   無咁快肚餓   佢問我咩係咁嘅嘢 ?!   我話飽肚嘅嘢囉   哈哈 ~



菇場勁忙   諗住清自己嘢   點知有嘢更急 ~

Lunch Time 同 8 卦出去食   之後去圖書館還書 ~


紅咖哩豬扒飯 - 豬扒好味   但個汁無味 



香茅雞翼湯河 - 雞翼醃得好夠味呀   又啱啱炸起   所以好好味呀又  



我鍾意用呢啲薄身杯   但好少茶餐廳用呢啲杯  



仍然忙   但點都要清埋自己啲嘢   真係唔想成日記住   瞓得唔好囉 ~

放工去 mega BOX   特登去買童星麵   不過無里奧大人食開嗰隻   同埋好多都未改特價價錢   咁行咗一轉就轉去 Ikea 睇嘢先囉   食埋嘢先再去   應該轉好價錢喇啩 ~

喺 Ikea 食埋嘢先   諗住慢慢食   點知隔離坐正個口水佬   食雞翼講雞翼   食菜絲講菜絲   食肉丸就講妲己整肉醬   頂佢   完全影響人哋食慾   最慘佢女朋友覺得好好笑   所以佢就更加講得大聲   以為好好笑   其實好煩   真係全世界人聽到佢講嘢咁 ~

見佢食完嘢就勁開心啦我   頂佢   原來仲有甜品未食   又嚟料啦   講玉桂係點嚟   真係把口好似唔可以合埋咁   好在我都差唔多食完   食完即閃 ~

再行 AEON 超市   終於改哂特價價錢喇   自己行就可以慢慢睇   爽 ~

買完嘢都 8 點   係時候番屋企喇 ~


雀巢可可穀物捧 ($3/條) / 點心麵 ($3/包) / 芝士脆片四連包 ($5/Pack)   真係好抵   又可以比啲家姐



放低哂嘢就開機洗衫   之後徑步   其實都 8 點半㗎喇   但見今晚食得咁 Heavy   所以點都要郁囉 ~

徑半個鐘   番到屋企再拖地   沖埋涼就休息喇 ~

睇下 Youtube 又打下機   成 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言