2018年1月23日星期二

越一越南牛肉粉專門店 @ 荃灣 ( 23-JAN-2018 )

越式香茅豬扒撈檬 ($48) - 豬扒好入味   個醋又酸中帶甜   好味道   因為個醋係靈魂嘛   哈哈



越式香茅牛肉飯 ($52) - 牛肉好入味   個飯有小小硬   但我同表妹都鍾意呢啲口感



法式牛油蒜蓉雞翼 4 件 ($39) - 一放上枱就聞到好香牛油蒜蓉味   又熱辣辣   真係超級勁好味   好想叫埋家姐同里奧大人一齊來食呀



( 23-JAN-2018  TUE )

今朝天色又灰灰暗暗   真係令人心情唔太好添 ~

早餐諗住轉場食新嘢   但份量太多   所以去番老地方了 ~



菇場忙呀   不過好攰囉   無咩心機做   哈哈 ~

8 卦唔食辣   佢覺得食胡椒粉都係辣   佢話之前食早餐   見個女仔食蛋治   但落胡椒粉落啲蛋度   仲要落好多喎   咁我真係未見過咁喎   我話個女仔可能驚啲蛋有腥味啩 ~

我只聽過熱奶茶走奶   熱檸茶走檸檬   其實佢哋即係要茶膽啲濃茶   所以我成日覺得香港人飲咖啡奶茶食好濃   包括我自己在內   所以去旅行飲咖啡   係飲得好舒服   個口唔會好澀咁呢 ~

傾下傾下又到 Lunch Time   今晚去電髮   所以食飽啲   又食酸辣米線喇 ~



唔知係咪飽得滯   4 點左右超級眼瞓   咁我伏喺張枱度啦   我估我真係瞓咗一陣   因為我記憶當中   係一粒聲都無   同埋一開眼又精神咗啲咁   哈哈哈哈 ~

放工即走   今晚去荃灣搵表妹電髮   但 4 點幾佢叫我有比心理準備   佢等陣有嘢做   咁即係要等佢啦 ~

去到荃灣行咗陣都已經 6 點半   咁就搵表妹喇   見佢做緊嘢   咁我睇住電視等啦 ~

等到 7 點半   我話落去行陣   諗住去印尼店買嘢   但堅唔識睇係咩來   所以最後都係走人   哈哈   咁順便買杯咖啡比表妹   佢話好眼瞓喎   之後話尋晚失眠   朝早 5 點幾先瞓到   咁我話仲飲咖啡 ?!

咁繼續等啦   照照下鏡   又想剪短頭髮   因為呢排甩得超級多頭髮   好恐怖   同埋每年電一次頭髮又好傷咁   加上又覺得好悶   所以最後都係剪短 ~

差唔多 8 點 20 分先開始剪   效果非常之好   真係好耐無剪短喇   成個人精神哂   哈哈 ~

佢朋友都話剪短後生咗   我比里奧大人睇啦   佢哋都話後生咗   衰奧直頭話後生十年   不過佢成日都話我長頭髮唔好睇   好憔悴   咁係我無整好個頭啫 ~

大家又一齊傾下偈   講緊啲客 R 嘢 R 到離哂大譜   佢有個朋友好搞笑   個客係咁問有咩送 ?!   佢話: 送妳走   呢下我覺得好好笑呀   哈哈哈哈 ~

傾下傾下都 9 點半   等埋佢埋數就即走喇 ~

表妹係咁話餓   本來諗住去食烤肉   但人哋收 10 點   佢又唔記得今晚有朋友嚟整頭髮   所以最後都係食越南菜算喇 ~

一入去就安排我地坐 2 人卡位   好迫囉   因為隔離有人坐緊   但其實有好多吉枱   所以表妹話坐另一邊 4 人枱   咁如果多人我哋都會坐 2 人卡位   但妳全場得 3 枱人   做咩要我哋迫埋卡位嗰邊 ~

咁叫佢比杯水   佢只係比 1 杯水   呢下就真係好怪囉   兩個人點會比 1 杯水   做嘢完全無 Heart   定係我應該要講明 2 杯水呢 ?!   但我朝早去茶記   8 卦話要杯水   阿姐都會比 2 杯   因為見到我地係 2 個人嘛 ~

食下傾下   講開越南嘢   我成日話點滴咖啡好飲   佢縐哂眉頭話係咪滴漏咖啡呀 ?!   哈哈   笑死我   其實我記得個滴字   好在佢糾正番我咋   唔係肉酸嫂啦 ~

我同表妹一樣   又係鍾意食撈檬啲醋   我鍾意食越南春卷又係因為啲醋   但我話次次食完春卷   隻手會濕哂咁   佢又係   因為我哋係浸醋   啲醋多得滯   咁包住生菜   啲醋係咁漏出來   漏到落手心都係   但里奧大人唔會㗎   食得好乾淨   哈哈 ~

今晚我請食飯   其實佢話請我㗎   差唔多走嘅時候   佢都拎起張單找數   係都話比   不過我話我請啦   話哂佢收我親戚價嘛   同埋我話下次等埋大表來先佢請啦 ~

佢諗住去麥記食雪糕   不過已經 Closed 咗   佢又唔想入去排隊   所以唔食喎 ~

之後送我去搭小巴   因為我成日話去邊度食飯都無問題   最緊要佢要送我去小巴站   日光日白已經認唔到路   何況夜媽媽 ~

坐車勁想瞓呀   所以即同表妹話食飽好眼瞓   估唔到佢都話係   但大家都係中途站落車   所以唔可以瞓呢 ~

番到屋企都已經 11 點   即沖涼洗頭   其實唔想洗   但真係接受唔到出咗街唔洗頭   哈 ~

頭又未乾   加上又飽   所以都係上 Youtube 睇嘢   差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言