2018年1月25日星期四

蒜芹炒米粉 ( 25-JAN-2018 )






( 25-JAN-2018  THU )

個天又係灰灰暗暗   真係無咩心機咁囉 ~

早餐同 8 卦試新嘢   之後應該唔會再嚟食   哈哈哈哈    都話佢啦   日日話試   依家試咗又話唔會再嚟   麻鬼煩 ~



菇場忙呀   要盡全力清哂溫總啲嘢   真係想每晚瞓得好   唔駛成日記得要做 ~

今朝全程唔攰喎   所以做嘢好有衝勁 ~

Lunch Time 未餓   咁出去行陣   到 1 點先去食嘢 ~

魚片頭少河多蔥腩汁   死 8 卦成日話我麻鬼煩   哈哈



今日全日都唔眼瞓   係咪因為真係早午餐都食飽呢 ?!   但平時唔餓   食多士都夠飽喎   但就唔會話有氣力嗰隻囉   聽日再試米粉餐做早餐先 ~

定係今日 Ad<om 搬咗位   唔駛成日聽佢安排司機做老闆啲私人嘢呢 ?!   佢坐咗喺我隔離個幾月   我日日聽佢安排司機點點點   呢啲唔係老秘做嘅嘢   而係助手做嘅嘢   我好少聽佢安排司機做公事囉   99.8% 係私事   已經有 2 個司機喇喎   但估唔到連小朋友啲食飯餐單都要佢幫手揀囉   救命   同佢傾開偈   佢都話未必做得長   因為老闆係 " 唔駛急最緊要快" ~

8 卦次次入老闆房都係幾乎跑入去咁   我話駛唔駛跑呀 ?!   佢即話有次佢上廠   個同事行去拎辦比老闆   佢話老闆喝個同事   你係要跑   唔係要行   呢下堅喎 ~

仲有好多怪嘢   真係唔講唔知   所以老闆番咗來香港   跟佢地嗰啲先慘呢 ~

咁我要拚命做埋啲嘢   5 點 25 分終於搞掂哂一 間公司   仲有另一間就要聽日做喇 ~

放工番屋企   又唔餓   所以 6 點半就去徑步   徑半個鐘就番屋企煮嘢食 ~

今晚里奧大人要喺大陸同阿頭 & 同事食飯   咁我又要自己食 lu ~

是日懶餐 - 蒜芹炒米粉  

蒜芹炒米粉 - 我勁愛蒜芹架   就咁齋炒米粉已經勁好味   2 扎加埋只係 $5 咋 ~

食完抖陣都 8 點幾   沖埋涼再敷 Mask   之後熨 2 機衫   搞掂哂就休息了 ~

里奧大人 11 點幾先番到屋企   咁傾下偈   成 12 點先瞓   之後佢先沖涼 ~

2 則留言: