2018年1月18日星期四

黑椒洋蔥炒豚肉 ( 18-JAN-2018 )




( 18-JAN-2018  THU )

感恩一覺瞓天光   我發覺 12 點幾瞓   就會一覺瞓到 7 點半   但 11 點幾瞓   多數半夜會去一次廁所咁   不過 12 點幾瞓又真係好唔健康喎    但我又想一覺瞓天光   哈哈 ~

早餐食米粉餐   今日好想食濕嘢 ~



菇場勁忙啦   諗住 Hea   點知忙到乜咁 ~

Lunch Time 出去行陣   再買嘢食番菇場 ~



仍然忙   做完自己嘢又要做新嘢   勁充實 ~

放工去買綠豆沙   番到屋企就抖陣   7 點去徑步 ~

徑半個鐘就番屋企預備晚餐   諗住煮咖哩白蘿蔔   點知個蘿蔔爛咗了   激鬼氣   好在冰格長期有雜豆咋   我覺得每餐有蔬菜好啲 ~

咁又諗住煎米餅啦   點知啲冷飯仲係太硬   點扑都扑唔爛   完全無黏性   仍然係一粒粒   咁唔整喇   就咁炒飯算喇   呵呵 ~

里奧大人 8 點半番到屋企   我先啱啱搞掂 ~

是日懶餐 - 黑椒洋蔥炒豚肉 

黑椒洋蔥炒豚肉 - 初初想煮焦糖洋蔥豚肉   但見攰攰哋   都係唔煮新嘢   想快啲手搞掂   哈哈 ~

洗埋碗就叫里奧大人食綠豆沙   原來已經 9 點半 ~

我遲啲都會試煲綠豆沙   不成功就頭痕   哈哈



糖村嘅太子妃糖真係超級好味   味道同口感係樂家杏仁糖   但樂家係死甜   糖村係香甜呢



沖埋涼就休息   里奧大人 11 點都瞓   我就 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言