2018年1月20日星期六

美心皇宮 @ 九龍灣 ( 20-JAN-2018 )

貴妃脆蝦球 ($88) - 啲花生又 "益" 又苦嘅



栗子雞煲 ($98) - 咁價錢   但質數同客家好棧差唔多喎  




涼瓜班頭腩煲 ($128) - 味道好一般 




什菌素燒豆腐 ($78) - 我無食呀   




一品砂鍋飯 ($108) - 呢個幾好味   飯夠乾身   但唔多覺有好多材料囉   




菠蘿生炒骨 ($78) - 好一般   




滑蛋炒蝦仁 ($82) - 成碟無乜點食   之
仲叫咗個南乳齋煲 ($78)   又係成煲拎走   姑奶話留番星期一食   我想講話叫咁多餸把鬼咩   明明 5 個餸都食唔哂   又話要加餸   仲話一係叫 1 個   一係叫 3 個   唔可以叫 7 個   麻鬼煩   叫 1 個咪得囉   依家多咗 2 個又要拎走   黐鬼線



( 20-JAN-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   呢兩次都係大家食完個包已經飽飽哋咁   反而叫 2 個麵餐都無咁飽咁喎 ~




居然食唔哂 3 塊叉燒   家姐好少嘥嘢   所以佢真係好飽



8 點 45 分就走人   如果唔駛番工就好   哈哈哈哈 ~

菇場忙   但無 Mood 做添 ~

放工即走   里奧大人 12 點已經出深水埗買嘢比佢姐夫   咁我就番屋企等佢 ~

之前喺淘咗幾個櫃桶仔   又買咗幾個膠兜   係時候要執下嘢   所以唔覺唔覺又 3 點幾 lu ~

里奧大人差唔多番到嚟   咁就一齊去食下午茶喇 ~





食完就去萬寧換被   因為家姐成日話張被最正係有 2 張 (1 冬 1 夏)   又可以落機洗   同埋加大只係 $588   咁以雅芳婷呢個牌字來講   又真係好抵嘅   咁我就換啦   好在家姐比齊印花我咋 ~

今日用新嘅手機   因為保護幕同機套已經到手   里奧大人幫我搞掂哂   依家過資料都好方便   起碼我唔駛由頭再寫過   原來之前里奧大人問咗點過資料   如果係我買就慘   咩都唔會問   哈哈 ~



搞掂哂都 7 點半   係時候出發去食飯喇 ~

今晚同姑奶食生日飯   佢哋一家再加 2 個姑奶   今晚個場變得好細   因為間咗好多房   所以特別嘈   嘈到我有啲頭痛   尋晚又比個女人嘈到頭痛   食餐飯都咁辛苦   嗚嗚 ~

我影相   姑奶又問影來做咩 ?!   我真係忍唔住話呢個問題我答咗九萬幾次   唔好再問我啦 ~ 

其實我真係覺得好煩   一係妳唔好問   人哋答咗妳唔該記住   問一次五次唔係問題   但我答咗妳咁很多次都仲問問問   咁就唔該妳唔好問喇 ~

食到 10 點幾都走喇   諗住去萬寧買嘢   不過已經收舖 lu ~

番到屋企都即沖涼   睇多陣電視   12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言