2018年1月27日星期六

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 27-JAN-2018 )

五福臨門大拚盤 - 麻麻哋



燻魚



醬爆雞丁 / 金磚豆腐 - 豆腐好味   但勁熱氣   我食咗半條   個鼻哥窿已經慶哂   唔敢再食了   



宮保明蝦球 - 呢期姑奶叫親餸都有蝦   肯定又覺得食蝦有益   要日以繼夜   夜以繼日咁食食食   食足廿年  



回鍋肉 - 油到呢



擔擔麵 - 無食呀   其實仲叫咗片皮鴨 紫心蕃彩浸豆苗㗎   不過我唔影喇   費事又問問問   堅覺好很煩   所以我只係影我前面果啲算喇



( 27-JAN-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   開心開心 ~


呢個早餐可以揀薯角或者沙律   家姐話食薯角好啲   因為一定係新鮮炸   我無諗呢樣嘢喎   果然新鮮炸起   超好味呀   哈哈          



食完鹹要食甜



佢一見我飲咖啡少奶   佢個樣仲慘過我咁   勁搞笑   但我習慣咗又好 OK   反而我見到係正常奶   我要即換   因為我飲完會好唔舒服咁呢 ~

無啦啦又話我細個好有主見   話食牛扒就牛扒   唔會食奄列   佢梗記得呢單嘢   因為佢次次都被迫陪媽咪食奄列   哈哈 ~

又話細個要佢夾錢買遊戲機   但又唔比佢玩   爸爸買零食一定係 4 份   我就一定食咗 3 份   鬼叫佢食得慢咩   哈哈哈哈   家姐細個個樣好慘   可能真係成日比我蝦都未定   好在佢無童年陰影咋   我覺得 ~

咁我話依家對妳好就得啦   買嘢食等妳食到驚為止 ~

不過我成日都同自己講   將來我會照顧家姐   但唔會同家姐講   雖然家姐都話明唔駛我照顧   我唔講比佢知係我好驚將來照顧唔到佢   要是能力做到   我必定做   但我唔會拍哂心口話我照顧妳   我唔想好似里奧大人啲屋企人咁   成日話會照顧乜照顧物   我覺得唔駛成日講啦   做啦唔該   講就容易   人地仲覺得妳好好添   但我就覺得唔該靜靜哋做出來   唔好成日聲大大講出來囉   煩 ~   

8 點 45 分走人   今朝遲咗 20 分鐘先番到菇場   好在老闆未番 ~

忙咗陣就 Hea 過   尋日 8 卦叫我幫手做嘢   我話星期六唔會做嘢㗎   佢碌大對眼問我咁做咩 ?!   我話關你咩事 ?!   總知唔做公事   哈哈 ~

堅無 Mood 喎   不過 Urgent 就一定要做啦   想死咩   哈哈 ~

里奧大人去九龍灣剪髮   佢剪完就啱啱 1 點   之後約喺九龍灣等啦   食埋 Lunch 再行一陣   差唔多 3 點就去姑奶屋企整嘢 ~






里奧大人整嘢   我就瞓啦   估唔到勁好瞓   里奧大人話我瞓咗一個鐘呀   之後佢差唔多搞掂   我話比我再瞓多陣   又瞓咗半個鐘   但原來已經 6 點喇   要即出發去酒樓喇 ~

晴晴 Daddy 番咗來   所以今晚食埋團年飯   唔駛又再食多次 ~

8 點 15 分要交枱   之後各散東西   我同里奧大人去 Uniqlo 睇嘢   之後再去 MCL 拎爆谷同汽水   一陣喺屋企睇戲食㗎 ~

番到屋企即沖涼   之後開機洗衫 ~

睇睇下戲   里奧大人又話想染頭髮   咁幫佢染啦 ~

搞掂哂就繼續睇戲   睇完再整下其他嘢   12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言