2018年1月30日星期二

韓式辣醬焗豬肶仔 + 蒜蓉香草牛油多士 ( 30-JAN-2018 )






里奧大人食意粉   我食多士



( 30-JAN-2018  TUE )

今朝勁凍呀   全副禦寒衣物上陣   其實只係冷帽 + 大披肩 + 毛毛靴啫   哈哈 ~

又落埋毛毛雨   真係好唔鍾意又寒又濕嘅天氣   今日都係全日無陽光㗎喇 ~

今朝同家姐去淘大 Toast Box 食早餐   好想家姐飲杯咖啡   因為我覺得好飲 ~





我覺得火腿香腸唔煎無問題   但煙肉唔煎真係唔好食囉 





食到 8 點 45 分就走人   家姐去搞文件   我就番工   感恩大家都好快有車 ~

菇場唔忙   清 Filing 最好時機也 ~

Lunch Time 出去食   之後去買麵包   再周圍行   今日突然間好想行下 ~



好嘢   可以 Load 旅行相   但 Load 到 3 點   個 8 卦又要同我對表   對到 5 點呀   好在終於搞掂   真係好怕啲嘢唔 Match   雖然係煩   但點都想搞掂囉 ~

抖多陣就放工   番到屋企都唔願郁   真係好鬼凍 ~


家姐星期日買咗 2 包炸蒜比我   我都估佢係都要買到為止   細細包要 $17   呢度 2 包   唔怪得家姐話好細包啦   哈哈



6 點半預備   里奧大人 7 點半放工   番到嚟可以即刻開餐 lu ~

是日懶餐 - 韓式辣醬焗豬肶仔 + 蒜蓉香草牛油多士  

韓式辣醬焗豬肶仔 - 用叉燒醬醃咗一晚   之後見焗到有啲乾乾哋咁   又搽啲韓式辣醬   估唔到味道又好好喎   里奧大人都好鍾意食   咁下次再整先 ~   

蒜蓉香草牛油多士 - 突然間好想食   所以即買埋蒜蓉同香草   不過可能太多牛油   件多士唔脆   哈哈 ~

食完再洗埋碗都 9 點   咁即開機洗衫同沖涼喇 ~

差唔多沖完涼   聽到里奧大人把聲   原來佢叫我   話好少沖咁耐   鬼咩   凍吖嘛   沖完成身熱辣辣先舒服嘛   哈哈 ~

今晚仍然落毛毛雨   又無得徑步   咁熨衫啦   其實熨衫都好正㗎   成個人會暖哂呢 ~

天氣凍   真係唔想咁夜瞓   所以 11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言