2018年1月3日星期三

青豆角粟米炒叉燒粒 ( 3-JAN-2018 )




( 3-JAN-2018  WED )

今朝里奧大人上大陸   5 點半要起身 lu ~

感恩我都瞓得番   不過起身都有啲攰   哈哈 ~

早餐食芝腿治   今次好唔掂呀   我發覺啲火腿好似啱啱解凍完咁   夾喺多士入面仲有啲水嘅感覺呀   加上多士唔熱   食落唔知點咁 ~



菇場忙啦   又要專心做長命 Report ~

Lunch Time 出去惠康買嘢   買完都差唔多 1 點   又好似有啲餓   咁順便食埋 Lunch 啦 ~



食完諗住行陣   點知見到 8 卦   咁一齊行去圖書館啦   我借咗 4 本食譜   今晚慢慢睇   呵呵 ~

仍然做長命 Report   做到 5 點都要停喇   對眼超級攰 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐喇   呢兩晚里奧大人都喺工廠過夜   我都會早啲食飯   之後徑步 lu ~

是日懶餐 - 青豆角粟米炒叉燒粒 

青豆角粟米炒叉燒粒 - 好在之前買半斤青豆角咋   咁樣我都可以分兩餐食   叉燒係尋晚食剩   粟米就係之前買嘅   咁加埋沙爹王辣椒醬炒埋一堆啦   咁樣叫做清咗 4 樣嘢㗎喇   哈哈 ~

因為我食冬蔭功湯米   所以最後都係食剩半碟餸   唯有做聽日 Lunch Box 啦 ~

洗埋碗就抖陣   7 點半即出去徑步   其實個人都幾攰   可能作乜   但唔比咁多藉口自己唔徑步啦 ~

徑半個鐘就番屋企   之後即沖涼   再食埋生果就熨 2 機衫 ~


今次喺 Taste 買到好大粒嘅藍莓   又甜喎   所以要買 2 盒    



睇下食譜   又睇下電視   最搞笑係里奧大人喺大陸都要提我睇無心法師   哈哈 ~

差唔多 11 點都瞓喇   今晚超勁有睡意   感恩感恩 ~

沒有留言:

發佈留言