2018年1月6日星期六

海港酒家 @ 大埔 ( 6-JAN-2018 )

乳豬好味呀   個皮脆卜卜



蒜蓉粉絲蒸龍蝦都好味   但無咩肉食



唔知咩魚   賣相好恐怖



臘味炒芥蘭   就咁食好鹹



我鍾意食呢啲竹笙湯羹  



瑤柱炒豆苗又係好味道   我記得海港就咁單叫一碟都好平   份量又多呢



炸軟穀蟹



無食呀   



好大個壽包   





( 6-JAN-2018  SAT )

今朝瞓到 10 點 45 分呀   梳洗完就即去食早餐 lu ~




如果烘熱個包   就當堂好好味 lu



未諗到去邊   所以喺屋企執下嘢   里奧大人就做公司嘢 ~

見天氣唔錯   都係想出尖沙咀行下   原來都已經 3 點   咁食埋下午茶先出去喇 ~



行下海港城   話咁快行咗 1 個鐘   都 5 點幾喇   係時候出發去大埔 lu ~

望出去   得灰色同黑色



今日兒生女過大禮   夜晚就請食飯   咁點都要去啦 ~   

8 點半同埋姑奶打的番屋企   落好大雨呀   所以突然覺得凍咗好多咁呢 ~

沖埋涼就休息   之後上淘寶買嘢 ~


每家人一盒禮餅   我同里奧大人講話咁就似樣啦   上次另一個兒生女過大禮   每人得幾塊曲奇   我真係以為食剩㗎咋   佢話因為佢父母無所謂喎   但我話妳自己本身都要得體啲啦   點會散修修咁比人咁肉酸㗎



唔知係咪天氣凍   個人好快餓咁   咁諗住買啲零食   一路行一路食   但掛住行都唔記得食   之得唔買啦



睇淘寶真係可以睇好耐   所以又 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言