2018年5月29日星期二

腸仔蕃茄通粉 ( 29-MAY-2018 )






( 29-MAY-2018  TUE )

嘩   一覺瞓到鬧鐘響呀   我覺得自己係昏迷咁呀   即係好深層熟睡咁   真係好少有囉 ~

朝早沖個熱水涼都唔會話熱   再行去搭車都唔覺熱   妳話係咪怪   哈哈 ~

早餐食奶醬多   好味好味 ~



菇場唔太忙   可以做自己嘢 ~

Lunch Time 出去買包里奧大人做早餐   之後再去超市買通粉   再買埋 Lunch 就番菇場喇 ~



食唔落塊豬扒   留番今晚   所以呢一餐超抵   可以分兩餐食   哈哈



仍然唔太忙   所以放工即走 ~

番到屋企就即預備晚餐   之後拖地   里奧大人 7 點 15 分放工   咁就好喇   早食我可以多啲時間用嘛 ~   

是日懶餐 - 腸仔蕃茄通粉

腸仔蕃茄通粉 - 今次好有心機煮蕃茄湯底 (其實我要清埋 8 個蕃茄   已經爛咗 2 個喇)   用乾蔥頭開鑊   又加茄膏同濃湯寶   味道真係同齋煲蕃茄有分別 (在於有味精)   不過唔理喇   最緊要好味道   哈哈   里奧大人不知幾鍾意食 (我覺得) ~      

本來諗住焗熱啲腸同豬扒   但預熱焗爐再焗都要廿分鐘   所以開炒啦   不過落得太少油   黐鬼哂底   又要洗餐死   哈哈   下次都係焗喇 ~

洗埋碗就去徑步   徑半個鐘就夠喇   今晚好鬼攰呢 ~

沖埋涼就休息   睇多陣電視   今晚我個身又唔熱喎   因為今日我特登唔食黑杞子   唔通黑杞子真係咁燥 ?! 

里奧大人 10 點半瞓   我就 10 點 50 分都瞓喇   其實 11 點前瞓係最好   希望之後都係咁啦 ~

沒有留言:

發佈留言