2018年5月15日星期二

茄汁雞柳炒意粉 ( 15-MAY-2018 )




( 15-MAY-2018  TUE )

今朝里奧大人問我尋晚係咪發惡夢   話我叫咗幾下好大聲喎   郁我幾次先無再大叫咋   但我無發惡夢噃 ~

不過食完榴槤   真係瞓瞓下會好熱   但果時喺馬來西亞晚晚食貓山王又唔會喎   唔通我身體好咗   無咁寒   哈哈 ~

早餐食奄列餐   唔想食濕嘢   因為太熱   但又唔想食三文治   因為太乾   呢兩日都無咩 Mood 想食早餐   只想飲杯咖啡 ~



菇場勁忙   仲諗住開開心心咁 Hea 過家嘛   因為全部大粒唔喺度   有嘢都留番聽日做   點知又忙喎   仲要係 Urgent 嗰隻 ~

Lunch Time 諗住去買雙餸飯   但唔吸引   最後買番酸辣米線   太耐無食   覺得無咁好味了 ~



仍然忙啦   不過好快又放工咁   爽 ~

睇完中醫就番屋企   都已經 6 點半喇   食埋沙律   抖陣就去徑步   太熱喇   徑 20 分鐘算喇 ~

望下個鐘又已經 8 點   係時候要預備晚餐了 ~

里奧大人 8 點半放工   我啱啱煮完   之後開機洗衫再沖埋個涼先一齊食嘢 ~

是日懶餐 - 茄汁雞柳炒意粉

茄汁雞柳炒意粉 - 半塊雞扒咋   估唔到都好多   下次都係將雞扒一開四   真係好抵食   哈哈 ~

洗埋碗都 9 點半   食埋榴槤就熨 2 機衫   但今晚實在太攰   所以熨咗 2/3 咋   聽晚再熨 ~

里奧大人沖埋涼就 Book 機票酒店   搞掂哂就安樂哂喇 ~

佢 11 點幾就瞓   我掛住睇資料   差唔多 1 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言