2018年5月26日星期六

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 26-MAY-2018 )

食食下同里奧大人講   依家銀咖哩咁衰㗎   越來越少飯   之後佢話佢叫少飯㗎   哈哈   鬼知咩   你又無同我講



條友第一時間分開啲飯同餸   咁我食嘅時候   我習慣將啲飯撥向入面嘅   咁唔駛論論盡盡跌落張枱度   衰奧話我呀   啲飯推哂落佢果邊   所以佢啲餸跌哂出來咁滯   話我個人好自私呀   我笑到噴飯呀   個衰佬又講得無錯喎   哈哈 



( 26-MAY-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   佢尋晚先約我   因為佢尋日先知今日要番工 ~


Toast Box 嘅凍咖啡   唔會因為加咗冰而味道淡哂   值得一讚







8 點 45 分走人   家姐係咁話熱   但我話我 OK 喎   我仲飲熱啡   所以佢覺得好出奇   哈哈 ~

菇場唔忙   拿拿聲寫埋旅遊 Blog   再拖呢   真係咩都唔記得哂 lu   依家真係無咩記性呢 ~

放工即走   去買麻辣牛肚絲同鴨腎番屋企   之後再去圖書館借咗本旅遊書   咁里奧大人剪完髮   佢啲家姐無啦啦叫佢飲茶   飲完又要幫姑奶整嘢   所以我今日午好 Free   咁就行下一田血拚啦 ~

今日仍然係一田特價日   所以買嘢有 95 折   行下買下都成個鐘   我買嘅樣樣都做緊特價   勁開心呀 ~

番到屋企都 2 點半   放低哂啲嘢就去食下午茶喇 ~



唔知係咪餓過籠   食咗一半已經好鬼飽   不過點都要食埋去啦   食完即周圍行陣消化下呀 ~

條街熱到爆炸   番到屋企真係要開冷氣   之後又熨 2 機衫 ~

里奧大人 4 點 15 分左右番到屋企   又係咁話今日好熱   啲陽光曬落黎係辣肉 ~

整過西瓜涼粉比里奧大人食   佢幾鬼開心   之後我話要淘寶買嘢去旅行着   一淘淘咗 8 條裙   勁開心呀   都只係接近四百港幣咋 ~



咁我買咗餸嘛   但里奧大人又想用埋張 Sidewalk 嘅 Coupon   咁今晚去啦   聽日留番喺屋企休息 ~

6 點出發   成日仲以為係 4 點幾   因為個天仲好光呢 ~

去到 Sidewalk 好在問一問   原來張 Coupon 係星期一至四   6 點後先用到囉 ~

我承機話佢啦   妳兩姐弟對眼都唔知睇乜   好在唔遠啫   唔係真係浪費時間   因為我已經買咗餸嘛 ~

我話要食飯   里奧大人話去美心食豬扒飯   我話唔好喇啩   唔想食快餐囉   之後我話去銀咖哩   因為佢哋係珍珠米   好味道   哈哈 ~

食完就要行下啦   本來想徑步   但里奧大人話天氣好焗   唔好徑喎 ~

差唔多 8 點就番到屋企   即沖涼啦 ~

個人真係好熱咁   我估將來真係有潮熱   真係幾辛苦   哈哈 ~

食咗西瓜又舒服好多   以前點熱都唔會話想食西瓜   但呢排真係唔食唔得咁呀 ~

我 11 點幾都自己瞓先喇   勁攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言