2018年5月20日星期日

脆味批 @ 屋企 ( 20-MAY-2018 )




海鮮闊條麵 - 食唔落呀   留番聽晚食



炸雞又食剩 1 件   又留番聽晚食



( 20-MAY-2018  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐   之後番教會喇 ~



崇拜完畢就去德福行下   里奧大人買咗對 keen 涼鞋   之前又話唔買   但着上去話覺得好舒服   咁就買喇   同埋依家 Crocs 唔平囉   4 百幾一對膠鞋真係唔值 ~

買完就去 MCL 買戲飛   之後到我去馬莎買 Corn Flakes   依家咁熱   唔係咁想成日出街買嘢食 ~

家姐手機電用唔到   所以里奧大人去官塘廣場幫佢買   我就喺 APM 行陣   諗住去 MUJI 買防曬   但未翻貨   唉   咁轉場去買罐爆谷比家姐啦   一陣可以比埋佢 ~

焦糖杏仁爆谷 ($139/罐)   想買比家姐好耐   但次次都唔係即時見   因為 10 日內要食哂嘛   我無可能買完擺幾日   咁佢咪要幾日內清哂 ?!   好辛苦啦   哈哈



差唔多 2 點半就去米線陣食下午茶   估唔到里奧大人話要停   話一個月食咗 5-6 次有啲驚   呵呵 ~





食完去一田買壽司   不過好多都係生嘅   里奧大人話唔食喎   咁一場嚟到   我買咗包日本蔥   同埋一盒 Pizza 做儲備啦 ~

今日熱到爆炸   開水喉係出熱水咁   真係洗雞翼都驚洗到熟埋呀   哈哈哈哈哈哈 ~

咁里奧大人沖埋涼就瞓覺   佢話 Highly Recommend 我都沖涼喎   比佢咁講   我都沖啦 ~


尋日喺荃灣買嘅胎菊 ($20) / 柑茶 ($60) / 黑糖陳皮 ($50/2盒) 同 mi Share 每人一盒



阿喂比我食㗎   呵呵



佢就瞓咗半個鐘   我就開機洗衫同熨 2 機衫啦   開咗冷氣做家務就舒服好多 ~

咁我順便抹埋柜同執鞋櫃   里奧大人無啦啦叫我快啲停   以為咩事   原來佢想我休息   不過我話開冷氣做家務無問題喎   同埋今晚唔煮飯   所以都想郁下 ~

又睇下 Youtube 有咩新景點   不過其實來來去去都係嗰啲囉 ~

6 點 Order   等呀等   等到 8 點 15 分先到呀   我唔餓都變咗好餓喇   催咗幾次   次次都話司機喺附近   後尾到里奧大人打番比食店   講咗一陣   咁啱司機就打來話喺門口 ~

食完抖陣都 9 點   即沖涼喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言