2018年5月2日星期三

蒜蓉豆豉蒸排骨 + 腐乳唐生菜 ( 2-MAY-2018 )






( 2-MAY-2018  TUE )

話咁快又 5 月   咁都好架   好過渡日如年嘅感覺嘛   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   唔知點解突然好想食三文治 ~



菇場唔太忙   因為用唔到 System   起碼忙少一樣嘢   呵呵 ~

好似影完 4 月無耐咋噃



咁寫旅遊 Blog 啦   難得老闆娘未番到呢 ~

Lunch Time 未餓   所以出去行陣先   買完菜就再買燒賣粉果番菇場慢慢嘆 ~



今日再 Pack 埋另一間公司 File 入箱   咁就唔駛比老闆嘈喇   Pack 咗 2 個鐘   終於搞掂哂   勁開心呀 ~

老闆娘又番咗來   Server 又壞鬼咗   咁都好喎   我可以專心做電腦 Filing   已經 4 年無 Filing   係時間同佢做一個了斷   哈哈 ~

放工即走   番到屋企就熨 2 機衫   今晚我自己食先   因為我要做功課   如果等埋里奧大人就無時間做了 ~

尋晚整咗個爛鬼麵包團   今晚試蒸先   希望食得啦 ~


妳係山竹牛肉嗎 ?!





口感勁怪   完全食唔到入口   真係要掉囉   唉



一路熨衫   一路蒸排骨   所以今晚 7 點可以開餐喇 ~

食完即洗嘢   之後再熨埋啲床單   搞掂哂就出去徑步   完全係未停過 ~

番到屋企都 8 點半   淥埋菜就沖涼喇   好鬼熱 ~

里奧大人 9 點放工   煮個上海麵比佢食   我就再陪佢食菜   一齊食開心啲嘛 ~   

是日懶餐 - 蒜蓉豆豉蒸排骨 + 腐乳唐生菜 

蒜蓉豆豉蒸排骨 - 今次買腩排   但估唔到會 "鞋" 喎   激死我 ~

腐乳生菜 - 今次去另一檔買辣椒腐乳   得個鹹字   今餐啲餸唔多掂   哈哈 ~

洗埋碗就做功課   好快搞掂   因為有啲求其做   所以里奧大人都話唔怪得咁快做完 ~

今晚 11 點半都瞓   其實算夜㗎喇   都係 11 點瞓就最好呢 ~

沒有留言:

發佈留言