2018年5月28日星期一

茜廊餐廳 @ 九龍灣 ( 28-MAY-2018 )

個忌廣湯完全無料   我仲諗住有啲蘑菇粒咬下添   又勁難飲喎



香烤燒春雞 (免費但要收加一) - 里奧大人以為好大隻雞   我話燒春雞呀   唔係燒雞   佢話有咩分別 ?!   我話有個春字囉   同埋鵪春蛋都係細細隻啦   講完我都喺度笑   9 唔搭 8   哈哈   之後好認真講多次   燒春雞一定係細隻嘅



三文魚什菌草薄餅 (9吋) ($143) - 三文魚好腥   食完成個口都係苦囉   慘



Terms 啲字就整到細細粒



( 28-MAY-2018  MON )

尋晚瞓得唔錯喎   感恩感恩 ~

早餐食吞拿魚治   天氣熱又唔想食濕嘢   但食三文治又好乾咁   煩 ~



菇場忙呀   但要慢慢清囉 ~

今日真係忍唔住鬧阿怪   因為有嘢要溫總改   咁我叫啦   我跟開嘛   之後溫總星期五放完假番來   佢就即叫我比溫總   咁我比啦   佢星期六又問我得未   我話佢未比我   咁今朝又打電話來問   我好大聲話妳咁心急妳自己直接搵佢改啦   妳催我無用   之後佢笑笑口話唔好呀 ~

佢唔鍾意溫總   溫總又唔鍾意佢   妳地黐係妳嘅事   咪搵我做中間人   我彩妳都傻   有次怪叫我問溫總   問完話番佢知   我仍都好大聲同佢講 (唔係態度差   只係比埋溫總聽)   我話妳問我   我問佢  佢答我   我又答番妳   點解妳唔自己搵佢呢下 ?!   之後佢都直接搵溫總啦   問題係佢哋嘅對話   我唔需要知   我只要條數啱就可以   大佬   已經大把嘢做   仲做埋呢啲無謂嘢   我彩妳都傻呀 ~

Lunch Time 出去買水餃米   唔知點解突然好肚餓 ~



仍然忙下停下   好快就放工 ~

去一田行陣   但又無嘢想買 ~

里奧大人話今晚 7 點可以放工   咁我都去九龍灣等佢喇 ~

估唔到佢 6 點 20 分就放工   我去 Sidewalk 等佢 lu ~

咁又會有張擦擦卡   我同里奧大人一齊表示   再有免費春雞嘅話   我哋嘅反應係: 唔好喇啩   哈哈   不過我話中乜都唔會來食   根本唔好食   唔想嘥錢嘥時間 ~

中咗 20 蚊現金劵   但要食夠一百蚊先用到   即係 8 折   但我唔會再來食囉 ~

食完諗住去 MP 買馬來西亞西瓜   居然無哂   咁番屋企喇   條街好鬼熱 ~

今晚唔徑步   所以即沖涼再開機洗衫 ~

睇多陣電視   再食支雪條降溫   我覺得自己個身體入面   好似個火爐咁   但食完支雪條   成日人又無咁慶喎   仲覺得凍   大嫂   究竟我咩事呀   哈哈 ~

里奧大人 11 點唔夠都瞓   佢以為我夜啲瞓   我話我都瞓啦   呢排好鬼攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言