2018年5月5日星期六

住家飯 @ MIMI 屋企 ( 5-MAY-2018 )

是日晚餐 - 4 餸 1 湯 1 甜品 1 生果



食 Lunch 嘅時候   阿 mi 話整咗每人一樣鍾意食嘅嘢   我估到係酸辣鳳爪   哈哈



果皮蒸龍躉 - 我最愛嘅餸   就咁撈汁食飯都超吸引了 


鹹魚炒芥蘭 - 好味呀   其實啲菜唔黃㗎



苦瓜炒蝦卷 - 好多蒜片   之後阿 mi 叫阿喂食多啲蒜片   感冒食蒜係好㗎  



芫茜皮蛋魚片湯 - 好味呀   阿 mi 買嘅材料   只係落多我一包茶瓜   不過佢一包茶瓜=我兩包茶瓜份量   但味道真係清甜好多



( 5-MAY-2018  SAT )

今朝 9 點 45 分自然醒   不過尋晚同里奧大人都去咗 2 次廁所   瞓得唔係咁好   但起身都精神   今日會見自己鍾意嘅人   所以基本上唔會有攰嘅感覺   哈哈哈哈 ~

阿 mi 呢個星期重感冒   但食咗 3 日藥已經好番 8 成   所以話星期六大家都要自然醒   早起就飲茶   遲起就求其食啲嘢   因為今日主要係去千色店 Shopping ~

咁大家都早起身   咁決定去美心皇宮飲茶了 ~

我地沖埋涼就出發   坐小巴到荃灣   本來可以早啲到   但我話總站落車   但原來總站係 AEON 嗰邊   里奧大人就怨聲四起   我已經話我衰咗啦   仲講講講   留番啖氣搵路好過啦   最憎佢話如果頭先落啱車就識行   依家唔識行   佢明知我唔識路嘛   之後如果佢再講話唔識叫我帶   我會直接搭的士去酒樓   問題發生就解決啦   嘈來有咩用呢 ?! 

好在之前都試過由 AEON 行去地鐵站   同埋記得阿 mi 話跟住條靚橋行   咁就好快到地鐵站    所以一見到條靚橋就勁開心   哈哈 ~

去到美心皇宮已經見到 mi 喂喇   之後里奧大人話行錯路   再話唔知咩   好似叫我講話邊個行錯   我其實黑哂臉   佢仲笑笑口話咁睇就知邊個行錯啦 ?!   之後我話買咖啡   阿 mi 話陪我買   但最後一齊決定唔飲茶喇   因為仲要等 40 張飛   所以話去飯堂食 Lunch 喇 ~

之後一路行就同阿 mi 講番頭先單嘢囉   好在比我呻下   所以好快又無事 lu   我唔要比撒旦攻擊我   哼 ~

原來阿喂又感冒   佢唔聽老婆講啦   叫佢食多一日藥就會好   佢就係爭咁一日唔食   唉 ~

阿 mi 話我哋 3 個打邊爐   阿喂就食其他   咁當然整鬼佢啦   不過里奧大人就會好認真咁話唔好啦   佢兩條友   成日幫來幫佢   好在我同阿 mi 可以一齊反擊   男人最怕係咩呀 ?!  最怕女人嘈嘛   所以想佢哋唔好串串共呢   我哋就會不斷一口唱一和   佢哋會自然會收聲   哈哈 ~

蝦醬炒飯 - 阿 mi 鍾意食   所以一定比佢叫呢個飯呢  



冬蔭功湯河 - 阿喂飲咗一啖湯話辣   之後我話係咪冬蔭功湯河黎㗎 ?!   再睇有啲乜餸   原來真係冬蔭功湯河   咁阿喂唔舒服嘛   但佢話照食囉



魚蛋湯河 - 之後先嚟呢碗 "白雪雪" 魚蛋湯河   哈哈哈哈 



泰式炒豬肉飯 - 上次同里奧大人去清邁食過   覺得好好食   所以又叫喇   但味道係有啲唔同   不過都好味



凍咖啡 / 芒果沙冰 - 今次杯沙冰好鬼甜呀



食下傾下好似已經 1 點幾   要去千色店喇 ~

里奧大人想買 Samsonite 背囊好耐   但硬係唔啱心水   所以次次阿 mi 喂一見到做特價   就會同我哋講   所以我成日同里奧大人講   你講咗 1 次咋   之後佢哋次次都幫你留意呀   對你幾好呀   你要好好珍惜呀 ~

唔係里奧大人講   都唔知佢已經想買背囊 2 年   因為果次係同阿 mi 喂去完意粉屋食嘢   之後一齊去睇呢 ~

感恩終於買到合心水背囊呀   折咗係 $978   阿喂就買咗個斜揹袋   之後阿 mi 叫阿喂買埋里奧大人果個背囊   不過佢話要諗下先   驚同里奧大人撞袋   我話你放心啦   呢個係番工先用   我都唔係好想佢拎住呢個背囊同你 Gathering 囉   咁即係要代表做公司嘢啦   哈哈 ~

再陪阿 mi 睇家品   佢想買但又最後唔買   我話送比佢又係都唔要喎   好難得佢咁鍾意嘛   當生日禮物又唔制   因為佢諗唔到個用途   咁我又用唔到   唔可以 Share 囉   呢點我已經要向佢多多學習   而依家我真係買少好多無謂嘢   所以里奧大人係非常之欣賞阿 mi 㗎   哈哈 ~

之後阿 mi 係咁叫阿喂買背囊   最終阿喂都話買   但其實阿 mi 話送比阿喂呢   衰喂好唔願意咁   真係吖   要是係里奧大人   即比張單我比錢㗎   哈哈 ~

我哋總共買咗 $2,xxx   原來銀聯簽滿 $1,000 就有 $50 Cash Coupon   但我哋分開咗單   所以無囉   如果唔係就有 $100   咁可以買頭先阿 mi 想買嘅家品   激死我 ~

買完又行去買陳皮   我買埋胎菊   之後再去 COO 買褲   買 2 送 1   但有啲褲無碼   最終買咗 2 條褲 + 1 對太陽眼鏡   買咗接近 $1,500   估唔到阿喂都買咗副太陽眼鏡   店員好好幫我哋點計先用盡買 2 送 1 嘅優惠   就係最貴嘅 3 件一張單   最平就另一張單   因為會員有折 ~

好期待一齊去旅行 Shopping 呀   買到平嘢最開心   咁當然要有用啦   哈哈 ~

買哂嘢就去飲嘢   因為我話我請   里奧大人就會好踴躍架喇   同埋我聽到佢話飲咖啡好呀   今日好 Relax   我好開心佢咁講呀   因為我都好想佢好 Relax   始終佢近排工作好鬼忙呢 ~



阿 mi 話去 Toast Box   梗係啦   里奧大人成日講話咖啡好飲   所以去到荃灣   基本上食嘅嘢係以我地行先   嘻嘻   好在阿 mi 都鍾意   咁可以唔駛又諗邊度呢   呵呵 ~

又傾埋買啲咩餸   之後就去街市買嘢喇   我同里奧大人就企喺街市出面等   佢哋買嘢好快   我哋一齊行真係會拖慢   同埋我哋又唔識揀呢   真係多咗兩嚿嘢一齊行仲煩   哈哈 ~

買哂嘢就搭車番屋企喇   話咁快就 4 點半   大佬   仲有好多嘢未傾喎 ~

里奧大人要淘嘢   同阿喂講話 : 可唔可以借部電腦用一用 ?!   之後就自己埋位   初初點會咁㗎   喺梳化坐定定㗎   依家唔會咯   不過我都唔會問㗎   直接入佢房摸下隻樹熊   我見到隻樹熊就好開心   可能阿 mi 上次去澳洲玩得開心   我又覺得好開心咁 ~

番到屋企就煲定湯   洗埋菜搞掂哂要煮嘅嘢就出去傾下偈喇 ~

托阿 mi 幫我買嘅手信   



坐都未坐熱張櫈   阿 mi 又話要試食泰國手信   所以我成日話佢去屋企   把口好似係不停咁食嘢咁   哈哈 ~



咁我同家姐都托阿 mi 幫我買好多嘢   買咗 1,800B   如果喺香港買   1,800B 只能買到一半嘢㗎咋 ~

阿喂又比咗個迷彩 Tote Bag 比我   話買咗好耐無用過   阿 mi 都話佢無用過   咁我又唔客氣喇   我非常之鍾意 Tote Bag 㗎   拎出街夠方便   等自己唔駛拎咁多嘢出街 ~

我真係成日又食又拎㗎   所以阿喂都成日串串共話: 你知就好啦   哈哈哈哈   大家兄弟   唔想再講客氣說話啦   不過點老套都要講   人哋個心唔掛住妳   係唔會買比妳食囉   係咪先 ?!

一齊睇 Youtube   一齊係咁話人唱到點點點   個樣點點點   勁搞笑   大佬   真係個個樣都好恐怖囉   笑鬼死 ~

7 點開飯   最鍾意睇阿 mi 煮嘢   快手快腳   最緊要乾淨嘛 ~

我話第一次去阿 mi 屋企係食泰菜   係里奧大人生日飯   我好肯定有酸辣鳳爪   同埋最尾道菜係魷魚   因為飽到食唔哂嘛   所以好記得   哈哈 ~

9 點就食甜品   10 點食生果   個口真係無停過   大滿足   因為唔駛做有得食   嘻嘻 ~

終於覺得今日有啲唔同   原來係個個都無飲酒呀   哈哈哈哈 ~


阿 mi 話食甜品   我話我知係大菜糕   里奧大人鍾意食嘛 



呢份紅火龍果係阿喂揀㗎   但原來阿 mi 都係想揀呢份   所以阿 mi 勁開心   阿喂開始識買嘢喇   哈哈   哈蜜瓜都好味道呀


10 點半 Call 的走人   番到屋企都即沖涼 lu ~

里奧大人又睇戲   睇到 12 點幾添呀   所以我都瞓先喇 ~

2 則留言: